Gå til innhold

Plastisk kirurgi-nese


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Er det noen her som har operert nesa?

Blir resultatet fint eller mislykket?

Hvilken kirurg bør man satse på?

Er det synlig at nesa er blitt fiksa på?

Skulle egentlig spurt en kirurg om dette, men jeg stoler ikke på dem.

LilleMizzi :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest big nose

siden du spør tenker du kanskje å gjøre det?? Vel,jeg må vel si det alle andre sier: tenk deg godt om.. Tenk over årsaken til at du vil gjøre det...

Tenk over hvordan du vil reagere om resultatet ikke blir perfekt...

Jeg gjorde det for tre år siden.. Jeg har hatt kjempekomplekser for det helt siden jeg var 12 -13 år... Så når jeg var 25 tenkte jeg at nå er jeg voksen nok til å ta denne avgjørelsen. jeg oppsøkte en kjent klinikk, og fikk en kirurg som er kjent og "såkalt" "annerkjent".. Han har operert rundt 4000 neser..

Vel resultatet mitt ble IKKE perfekt.. de kan aldri gi noen garantier fordi det er helt indidviduelt hvordan hud, bein osv reagerer etter en operasjon..

Selve operasjonen var selvfølgelig ingen deilig opplevelse, men det gikk greit.. Vil man det nok går jo alt greit for å si det slik.

Etter operasjonen og den verste hevelsen var gått ned var faktisk nesa mi kjempe fin,, men så begynte ting og tang å skje og den forandret seg og jeg fikk et merkelig hakk i den.. Så måtte jeg tilbake for å fjerne hakket... Men det kunne jeg først gjøre etter ett år..pga at man ikke skal ta sjanser, irritere unødig osv.. Deretter ble det skader på under huden min så jeg fikk veldig tynn hud og nå ble nesa mi veldig ,, hva skal jeg si, humpete?? Tre ganger var jeg der. Og egentlig ble det ikke noe bedre, bare annerledes. For hver ting han fjerna jo mer krøll dukka det opp..

Det verste var at legen syntes det var langt fra bra og ville operere enda en gang,, MENDA sa jeg nei takk som byr!!! Jeg hadde mistet litt tillitten til han, fordi han garanterte 99% at det ville gå bra... Og som om det ikke var nok så begynnte han også å snakke om at nesa mi var for lang og for bred og for kantete og jeg vet ikke hva??

Jeg ble nesten forbannet... Jeg har F. ikke en så abnorm nese som han plutselig hadde bestemt seg for...

Det jeg faktisk er så heldig med... Og som jeg ikke hadde forventet!!!! :D

Er at etter den første operasjonen forsvant alle kompleksene.. Nå kan nesa mi bli dobbelt så stor og jeg vil likevel føle meg glad i meg selv og nesa mi!

Det er kanskje ikke alle som vil reagere slik.. Og jeg hadde store porblemer før operasjon nr 1, og hadde de blitt værre så vet jeg virkelig ikke hvordan det skulle gått med meg...

I dag synes jeg at nesa mi er helt ok, Ja den er litt klumpete og merkelig, men faderrullan jeg har et flott smil iallefall.

Hadde jeg gjort det om jeg visste jeg måtte tilbake så mange ganger?? Ja, for jeg ble kvitt det værste problemet: min egen overbevisning om at jeg virkelig måtte være det styggeste kvinnemennesket på to ben.

:roll:

Jeg kan nok ikke skrive navnet til han som opererte meg,, men sjekk de du vurderer 100 ganger sier no jeg.

Av flere årsaker som jeg ikke har nevnt her så vet jeg at jeg aldri ville gått til han om jeg hadde kjent han litt bedre før jeg begynnte med det hele..

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar!

Har tenkt å operere meg når jeg får råd.

Hadde tenk på Bunæsklinikken.....!

Håper det går an å stole på dem, da!

LilleMizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, du bør nok forhøre deg med en del leger før du gjør dette.

Jeg har en venn som har gjort det. Han hadde "ørne-nese" og slet med komplekser i alle år. Da han var rundt 26 lot han seg operere, og den er blitt kjempefin! Jeg visste ikke at han hadde operert engang!

Jeg vet desverre ikke navnet på legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...