AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:13 #1 Del Skrevet tirsdag kl 00:13 Jeg har mye tinnitus spesielt i forbindelse med migrene. Den er i forskjellige frekvenser. I kveld er den veldig høy. Jeg har hatt veldig dårlig periode, så i tre måneder har det vært tinnitus hver dag i forskjellige frekvenser. Så fikk jeg blokade i nakken for en drøy uke siden. Og fredagen var det som noen skrudde av en knapp, det ble helt stille i hode. I dag dessverre så har smertene kommet tilbake og nå kom tinnitusen også. Nå får jeg ikke sove. Har du noen triks til å sove med høy lyd? Har du klart å bli kvitt det? Anonymkode: 1d7d5...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:19 #2 Del Skrevet tirsdag kl 00:19 Sett lav musikk på ørene evt lyden av vind eller bølger. Anonymkode: 245c8...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:20 #3 Del Skrevet tirsdag kl 00:20 Unngå at det ef stille. Bruk white noise for eksempel Anonymkode: 00ff3...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:27 #4 Del Skrevet tirsdag kl 00:27 Lydbok Anonymkode: c422a...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:48 #5 Del Skrevet tirsdag kl 00:48 Ligger våken i natt av samme grunn. Ingen gode råd her. Jeg tar en valium eller imovane for å bli utslitt til slutt. Anonymkode: 33e1b...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå