Gå til innhold

Matprogrammer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om noen matprogrammer som går på tv om dagen? Synes det er gøy å se på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo Food Channel da, men den kanalen vet jeg ikke hvor du bestiller.

Skrevet
Du har jo Food Channel da, men den kanalen vet jeg ikke hvor du bestiller.

er ikke det Canal Digital? :klø:

Skrevet

Discovery Travel & Living sender noen matprogrammer. Og så har du BBC Food, min favoritt, BARE matprogrammer. :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan får man BBC Food, Arkana?

Gjest Gjest
Skrevet

Gjennom canaldigital

Min favoritt også :)

Pulverheksa ii

Skrevet

Ja, Canal Digital. Discovery T&L kommer med grunnpakken, mens man må kjøpe ekstra kanaler for å få BBC Food. Canal Digital har forøvrig et fint tilbud hvor man kan få to ekstra, valgfrie, kanaler for ca 50 kr mnd. Da slipper man kjøpe en hel pakke med mange kanaler man aldri skal se, og kan istedet velge to favoritter, bl.a. BBC Food, hvis du vil ha det.

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, Canal Digital. Discovery T&L kommer med grunnpakken, mens man må kjøpe ekstra kanaler for å få BBC Food. Canal Digital har forøvrig et fint tilbud hvor man kan få to ekstra, valgfrie, kanaler for ca 50 kr mnd. Da slipper man kjøpe en hel pakke med mange kanaler man aldri skal se, og kan istedet velge to favoritter, bl.a. BBC Food, hvis du vil ha det.

Er det forskjell på kabel og parabol?

Vi har parabol og har kun grunnpakken der og har BBCFood, skal sjekke det når jeg kommer hjem.

Nettsiden til BBCFood er forresten veldig bra på oppskrifter. Den bruker jeg mye.

Skrevet

Ja, det er forskjell på kabel og parabol. F.eks. så forsvant BBC Prime fra grunnpakken for kabel i fjor, mens parabol-kunder fremdeles får den kanalen.

BBC Food's hjemmeside er veldig bra ja! Titter innom den rett som det er. :sikle:

Gjest Gjest
Skrevet

Snufs, vi bor i blokk, og jeg sjekket med canal digital, og borettslaget har ikke tilgang (eller noe sånt) på kabeltv... :sur:

Skrevet

Men du kan jo få parabol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...