Gå til innhold

Jeg mister all selvtillit.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du trenger ikke andre holdninger og livsverdier enn dem som fører til at du er trivelig og lojal.

Anonymkode: e8ecc...5ae

Jeg liker gjerne å lære om hva som har gjort en person til den personen de er idag. Det synes jeg er spennende. At jeg får lov å se hvem de egentlig er, og hva som gjør deg til deg, og meg til meg. 

Begreper som trivelig og lojal...Det må jeg nesten erfare selv med en person, for å kunne tro på det. Gjennom handlinger. 

Kall det kjerneverdien til et menneske. Da holder det ikke for meg med bare trivelig og lojal. Ihvertfall ikke om det er snakk om en livspartner. Det handler om at jeg skal kunne bli trygg på et menneske i en intim og nær relasjon. 

Gjelder det vennerelasjoner så er jeg enig. Nå er jeg så heldig at jeg kjenner vennene mine ekstremt godt. Ihvertfall de som er nære. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 20.45):

Har vært på datingapper i noen måneder nå. Vært på ca 10 dater, men kun én av de har vist interesse i etterkant.  Jeg ser vel bra ut, bra utdanning, god jobb, mange interesser og tror jo jeg er både hyggelig, omgjengelig og sosial. Eier egen leilighet…. Men nå føler jeg meg bare mer og mer som en idiot. Mister all selvfølelse og begynner å bli veldig deprimert. Jeg presiserer at jeg er ute etter noe seriøst og de jeg har datet sier det samme. En av de var interessert i mer, men jeg følte ingen kjemi… Begynner å miste all tro på at jeg er et bra menneske. 😢 De vil vel bare sveipe videre, da… Se om det dukker opp noen bedre…. Gjør dette noe med dere eller er jeg bare for sensitiv? 
Traff en i helga, han hadde masse røde flagg, krevende situasjon med barnemor, barnevern innblandet, masse gjeld, leier en liten sliten hytte, dårlig jobb…. Jeg tenkte jo at det ikke akkurat var det jeg lette etter, ønsker noe stabilt, men han var først ute til å si at han «nok ikke var klar for noe»….

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt, må være utseendet, da… Har ihvertfall mistet all selvtillit…. 😥

Anonymkode: efea4...6bf

Du må komme deg vekk fra disse datingappene og treffe folk på andre måter. Ses på Singelfestivalen 2025! 

Skrevet
Irak skrev (15 timer siden):

Jeg liker gjerne å lære om hva som har gjort en person til den personen de er idag. Det synes jeg er spennende. At jeg får lov å se hvem de egentlig er, og hva som gjør deg til deg, og meg til meg. 

Begreper som trivelig og lojal...Det må jeg nesten erfare selv med en person, for å kunne tro på det. Gjennom handlinger. 

Kall det kjerneverdien til et menneske. Da holder det ikke for meg med bare trivelig og lojal. Ihvertfall ikke om det er snakk om en livspartner. Det handler om at jeg skal kunne bli trygg på et menneske i en intim og nær relasjon. 

Gjelder det vennerelasjoner så er jeg enig. Nå er jeg så heldig at jeg kjenner vennene mine ekstremt godt. Ihvertfall de som er nære. 

Trivelig og lojal tar jeg for gitt. Og 90+% av alle kvinner der ute kvalifiserer der, uansett. De færreste er da illojale eller utrivelige, for å si det sånn.

• Nyttig 1
Skrevet
knooters skrev (3 minutter siden):

Trivelig og lojal tar jeg for gitt. Og 90+% av alle kvinner der ute kvalifiserer der, uansett. De færreste er da illojale eller utrivelige, for å si det sånn.

Det er jo veldig bra om det stemmer. Jeg tar ingenting for gitt.

Skrevet
Irak skrev (15 timer siden):

Trivelig og lojal er de to essensielle kjerneverdiene.

Det er de to måtene du kan behandle andre mennesker på slik du selv ønsker å bli behandlet.

Skrevet
knooters skrev (20 minutter siden):

De aller fleste er utrivelige og/eller illojale.

Og hva verre er, ingen v disse verdiene fremholdes lenger som idealer for kvinner i 2025.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trivelig og lojal er de to essensielle kjerneverdiene.

Det er de to måtene du kan behandle andre mennesker på slik du selv ønsker å bli behandlet.

Takk for opplysningen. Det er jeg oppmerksom på. 

Skrevet

Det er jo det dates etter å ha treffes på en app handler om. Er dette en person jeg ønsker å gå videre med. Det handler ikke om at du ikke er GOD nok.

Jeg tror heller ikke alle er helt ærlig med intensjonen sin.

Anonymkode: ad5d5...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...