AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har slitt med smerter høyre side i over et år. Tok ct med kontrast og der står det at det muligens er galleblæren betennelse. Spurte fastlege fikk ikke noe svar. Var hos en vikar lege da jeg hadde bihulebetennelse og ho spurte da om jeg hadde fått oppfølging i forhold til galleblæren betennelse sa nei. Så jo henviste da videre til ul med kontrast men der fikk jeg ikke time før i juni Nå sliter jeg med å sove pga smertene er helt jævli. Paracet og ibux fungerer nå ikke. Har å begynt med en intens kløe. Kløen minner om den kløen jeg hadde farlig svangerskap kløe. Kan ha feber innimellom men ikke fast. Kan ha feber, så uten feber i 4 til 6 dager og en dag med feber. Er så usikker om jeg burde purre på legen. Eller høre med legevakt, eller høre om en kam få ul tidligere. Anonymkode: d0ac6...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Har du gått med cholecystitt i et år?? Jeg ville absolutt ha purret på legen🥵 Anonymkode: 91c24...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har du gått med cholecystitt i et år?? Jeg ville absolutt ha purret på legen🥵 Anonymkode: 91c24...afb Ja. Gått med smerter i et år. Og blir snart gal av kløen som er nå. Avføring har og endret seg til en gullfarget Anonymkode: d0ac6...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Du må kreve behandling. Anonymkode: 91c24...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Purr på lege og behandling. Anonymkode: b9329...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Kontakt fastlegen i morgen og få en akuttime, høres ut som du bør legges inn for behandling. Som et minimum må du få tatt nye blodprøver, det er viktigere enn å fremskynne ultralyd. Anonymkode: 6178c...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Du jeg hadde betennelse i galleblæren, det var store smerter og sykehusinnleggelse med intravenøst antibiotika. Anonymkode: 795ae...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Ville ringt legevakt og fått innleggelse i kveld. Anonymkode: b94c4...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå