Msnice Skrevet mandag kl 15:32 #1 Del Skrevet mandag kl 15:32 Har slitt med dette i måneder og prøvd mye. Nå kan det ikke sees mer men kjennes. Noen som vil dele råd? Er i dialog med lege også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:21 #2 Del Skrevet mandag kl 16:21 Msnice skrev (48 minutter siden): Har slitt med dette i måneder og prøvd mye. Nå kan det ikke sees mer men kjennes. Noen som vil dele råd? Er i dialog med lege også. Hva er årsakene til at du får dette, igjen og igjen da? Hva bruker du på eller nær øynene? Hva sier øyelege? Eller er du selv diagnostisert? Anonymkode: 2eb2c...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Msnice Skrevet mandag kl 16:41 Forfatter #3 Del Skrevet mandag kl 16:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva er årsakene til at du får dette, igjen og igjen da? Hva bruker du på eller nær øynene? Hva sier øyelege? Eller er du selv diagnostisert? Anonymkode: 2eb2c...045 Jeg har hatt det sammenhengende så jeg har bare fått det en gang. Vet ikke helt hvorfor. Nå går jeg må en betennelsesdempende/antiobiotika salve og jeg håper inderlig at den hjelper. Men det er jo ingen garanti. Har ikke brukt makeup på to måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå