Gå til innhold

Nytt nettbrett og ny telefon.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøpe nytt nettbrett og vurderer da samtidig å kjøpe ny mobil telefon da den gamle er ganske ødelagt. Lønner det da seg å kjøpe samme merke? Hvilket merke da? Helst ett merke eller merker som ikke er så dyre. Eller kan jeg like godt ha to forskjellige merker?

Anonymkode: bd70e...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må opp i litt pris for å få et bra nettbrett. 

Anonymkode: e9682...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 14.39):

Jeg må kjøpe nytt nettbrett og vurderer da samtidig å kjøpe ny mobil telefon da den gamle er ganske ødelagt. Lønner det da seg å kjøpe samme merke? Hvilket merke da? Helst ett merke eller merker som ikke er så dyre. Eller kan jeg like godt ha to forskjellige merker?

Anonymkode: bd70e...c08

Er du kjent i apples univers eller er du en android-bruker? Hva skal du bruke nettbrettet til? Er du avhengig av at dingsene "snakker" sammen og det er lett å overføre mellom de eller er det ikke så farlig? Har du et pristak?

Selv ville jeg gått for iPhone og iPad, men jeg er veldig fornøyd med apple og bruker kun det da det passer meg veldig godt og det fungerer sømløst for meg.

Anonymkode: 4efea...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt både android av forskjellige merker og apple, har nå iPhone og iPad å synes det er enkelt å greit, har et Samsung nettbrett på jobb, dette er fryktelig tungt å bruke kontra i pad, hadde android telefon for inntil et år siden å tenker ikke å gå tilbake 

Anonymkode: e5b22...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...