AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #121 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei du kan håpe men ikke forvente Anonymkode: 99265...5a8 Jeg kan forvente. Så kan de velge å innfri eller ikke, men det er ikke noe galt i å ha en forventning om en viss involvering fra besteforeldre. Anonymkode: 4bc12...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #122 Del Skrevet 8 timer siden Har ikke lest svarene her enda. Føler veldig med deg HI. Noe hjelp må man jo kunne forvente. Jeg syns den podcasten var god, men etter min mening var det litt vel høye forventninger til besteforeldre når det kommer til avlasting? Her var det snakk om å hente/kjøre ukentlig. Det kunne jeg aldri bedt om. Vi fikk barn tidlig i 20-årene, besteforeldre i jobb, og det praktiske i hverdagen må man som foreldre løse selv, er min erfaring. Vi fikk hjelp av bestemor til å være barnevakt om det var noe spesielt på helg. Men da skulle barna gjerne hentes tidlig neste morgen. Skulle ønske vi kunne sove ut etter en sammenkomst, det må sies. Men det var mas om henting fra barna våknet. Men stor forskjell på ukentlig henting og fri en søndag i halvåret... Anonymkode: ff289...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8 timer siden #123 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 12.20): Jeg sitter bare å hulkgråter og hører på denne episoden: https://podcasts.apple.com/no/podcast/foreldrerådet/id1093425712?i=1000690714832 mine foreldre stiller ALDRI opp og det er SÅ vondt! Har et par ganger klaget min nød (bare for å få et utløp) her på KG. Her får man jo alltid slengt i trynet at man ikke kan forvente en eneste ting av besteforeldre. Hun eksperten her sier jo det stikk motsatte, og for første gang føler jeg meg bittelitt sett. Det er en sorg jeg bærer på ikke bare for min egen del, men barna mine som aldri får oppleve å ha en relasjon til en bestemor 😭 anbefaler virkelig denne episoden, noen andre som har hørt? Anonymkode: 4bc12...5ce Som en som selv var småbarnsmor og bestemor samtidig så nei. Stilte opp men de forventet det ikke akkurat som jeg ikke forventet at barnas besteforeldre stilte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå