AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:40 #1 Del Skrevet mandag kl 10:40 Først og fremst er jeg utrolig god til å lese kroppsspråk. Noe alle rundt meg påpeker. Jeg er flink til å se mennesker og kommer folk i forkjøpet før de har blitt klar over det selv. Får ofte høre «hvordan visste du?» fordi jeg leser hele kroppen og ansiktet. Jeg har en sterk mistanke om at min psykolog ikke har helt kjemi med meg. Jeg synes hun er hyggelig og virker alright. Problemet er bare at jeg merker det kan virke som om hun kjeder seg under timen vår. Er det noe jeg bør ta opp? Eller burde jeg bytte? Anonymkode: 9e78c...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:43 #2 Del Skrevet mandag kl 10:43 Jeg ville ikke sagt til henne at det ser ut som hun kjeder seg. Det som spiller en rolle er hvordan timene er og hvordan dere jobber sammen. Det er svært vanskelig å bytte behandler. Ville derfor prøvd det meste annet først. Anonymkode: 30b97...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:44 #3 Del Skrevet mandag kl 10:44 Synes du hun er hjelpsom? Er vel ikke så nøye om hun synes du er spennende..? Anonymkode: 2e8c6...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 10:48 #4 Del Skrevet mandag kl 10:48 Si det som det er? "Jeg opplever ikke at du er helt tilstede under timene våres og mister fokus når det er slik. Hva kan vi gjøre for å få bedre kjemi og tilstedeværelse?". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå