Gå til innhold

Kastet morsdag tegningene fra barna

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Her støtter jeg deg fullt ut, TS! Så utrolig trist å oppleve noe sånt, og så får du i tillegg en gjeng uforskammede, bitre personer (mødre?) som vrir det om til at du har gjort noe galt. Eller tror det er trolling. Håper du klarer å ta til deg støtten fra flere her, og tenke at de som er ufine sliter med egne problemer og lar det gå utover deg.

Ta vare på alle slags beviser som kan styrke en eventuell sak i din favør. Prøv å skjerme barna så mye som mulig, og snakk nøytralt om mammaen foran og med dem. Da sitter hun ikke med noe som kan brukes mot deg hvis det rakner mer enn det allerede har gjort.

Anonymkode: 6089a...75e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 10.27):

Eksen min som jeg ikke er sammen med lenger fikk tegninger av barna i går.

Vi la det i postkassen og barna var stolt av de tegningene de hadde lagd.

Fikk da en sur melding idag fra henne om at dette var helt uakseptabelt. Jeg burde ha lagt mer innsats og kjøpt gaver/blomster. Hun sendte også bilde av tegningen som var blitt revet i stykker og kastet i søpla. 
Jeg er helt i sjokk at noen kan oppføre seg sånn. Vi har vært fra hverandre i 4 år og det er første gang hun får noe, for barna var for små og de har ikke vist noe interesse for å gi noe. Så i år så tok de selv initiativ til å lage noe til henne. 
Jeg er usikker om jeg bare skal la dette være eller ta det opp med henne at det her synes jeg er trist. Hva skal hun si til barna når de kommer dit og ser tegningen er borte?

Anonymkode: 1fd6e...ff7

Hun virker utrolig bitter over noe, som kan få seg til å gjøre noe slikt. Dette har jeg inntrykk av at handler om noe helt annet enn de tegningene...

Ikke gi henne noe som helst i framtida. Dette hadde jeg tatt opp om jeg hadde vært deg. Det går virkelig ikke an! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (7 timer siden):

Men herregud da. Å bli sur og misfornøyd og rive de i stykker da?

Det tenker jeg er en sak mellom TS og eksen (ikke barna). Her har vi jo bare ts sin versjon og han virker ikke helt god han heller. 

Anonymkode: 35adb...32b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det tenker jeg er en sak mellom TS og eksen (ikke barna). Her har vi jo bare ts sin versjon og han virker ikke helt god han heller. 

Det er en sak som gjelder barna også når det er de som har forsøkt å glede sin mor. Og så blir hun sur!? Eksen skal da ikke kjøpe gave til henne. De er jo ikke sammen lengre. Ser ikke på hvilken måte han ikke virker helt god. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 10.27):

Eksen min som jeg ikke er sammen med lenger fikk tegninger av barna i går.

Vi la det i postkassen og barna var stolt av de tegningene de hadde lagd.

Fikk da en sur melding idag fra henne om at dette var helt uakseptabelt. Jeg burde ha lagt mer innsats og kjøpt gaver/blomster. Hun sendte også bilde av tegningen som var blitt revet i stykker og kastet i søpla. 
Jeg er helt i sjokk at noen kan oppføre seg sånn. Vi har vært fra hverandre i 4 år og det er første gang hun får noe, for barna var for små og de har ikke vist noe interesse for å gi noe. Så i år så tok de selv initiativ til å lage noe til henne. 
Jeg er usikker om jeg bare skal la dette være eller ta det opp med henne at det her synes jeg er trist. Hva skal hun si til barna når de kommer dit og ser tegningen er borte?

Anonymkode: 1fd6e...ff7

En slik sosoipat var min mor også. Fikk 20,- hver av besteforeldre som barn, dro rett på en butikk og fikk velge hva vi skulle kjøpe. Da vi kom hjem var mamma så lei seg, vi barna på 6 og 9 burde tenkt ut at det var morsdag og gått sammen om pengene for å kjøpe gave til henne. Tenk så egoistiske barn den stakkars mammaen hadde fått. Da jeg forsøkte å gi henne leken jeg kjøpte så kastet hun den i gulvet. Så slem har jeg aldri følt meg, som ikke klarte å tenke ut det helt selv. 

Pass på barna dine.

Anonymkode: b0faa...4af

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må jeg se bildet av tegningene i søpla for å tro på deg. dette låter som oppspinn

Anonymkode: d982e...5c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (3 timer siden):

Det er en sak som gjelder barna også når det er de som har forsøkt å glede sin mor. Og så blir hun sur!? Eksen skal da ikke kjøpe gave til henne. De er jo ikke sammen lengre. Ser ikke på hvilken måte han ikke virker helt god. 

Eksen har ALDRI kjøpt noe til henne, selv ikke da de var sammen for «jeg er jo ikke moren hennes». Hun er sikkert sur for å ha blitt ignorerert/glemt/ikke satt pris på i alle de år. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres rablende gal ut.

Når dere ikke er sammen lenger er det heller ikke naturlig å forvente at du skal kjøpe gave eller blomster til morsdag, etter min mening. 

Anonymkode: ecd71...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...