Gå til innhold

Selger Teslaen på grunn av Musk

Tutte

Anbefalte innlegg

PeeWee skrev (20 minutter siden):

Nå definerer du å bli krenket som å være uenig med noen! Så du mener at å ønske å avskaffe demokratiet er helt greit?

Nei, mener at det skal lite til for å bli krenket i dag. Og nå handler det om og synes det er flaut å kjøre Tesla på grunn av Musk sin angivelige nazihilsen som har skapt diskusjoner, ikke å avskaffe noe demokrati.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tutte skrev (14 minutter siden):

Nei, mener at det skal lite til for å bli krenket i dag. Og nå handler det om og synes det er flaut å kjøre Tesla på grunn av Musk sin angivelige nazihilsen som har skapt diskusjoner, ikke å avskaffe noe demokrati.

Musk er ikke nazist, jeg mener at det han er faktisk er verre enn det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutte skrev (På 10.2.2025 den 8.18):

Det her handler om at folk synes det er flaut og pinlig mer enn at Musk skal tape penger.

Men å kjøre rundt i VW har aldri vært pinlig.

Jeg klarer ikke å forstå at man skal synes det er pinlig, det er jo bare for dumt! Hvorfor skal det være mer pinlig enn alt annet vi forbruker som fæle folk har hatt en finger med i spillet på? Tenk om det stemmer at Michael Jackson forgrep seg på barn, skal alle synes det er pinlig å danse inspirert av han? Isåfall må mange skamme seg! Osv osv. 

Men at de som planlegger å kjøpe en helt NY Tesla velger et annet merke, DET er noe annet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Musk er nazist. Håndbevegelsen handlet om å "kaste ut hjertet" til de fremmøtte, hvor rart det enn høres ut. Noe han har sett andre gjøre på snaptok eller lignende, men pga motorikkproblemer eller asperger eller noe sånt så ble de siste millisekundene mislykket.

Hvis man først skal boikotte biler, hvorfor ikke diktaturbiler fra Kina som det blir stadig flere av på norske veier? Så vidt jeg vet har Musk ennå ikke tvangsplassert hundretusenvis av muslimer i "opplæringsleirer", okkupert Tibet eller truet med å forgripe seg på Taiwan.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (4 timer siden):

Musk er ikke nazist, jeg mener at det han er faktisk er verre enn det. 

Stalinist eller Maoist da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amantha skrev (8 timer siden):

Jeg tror Elon er nærmere enn noen på lang, lang tid i amerikansk historie til å gjennomføre et statskupp. Hvis vi ser bort fra kongresstormingen 6. januar. Trump har ikke skjønt at Elon vil dolke ham i ryggen. Elon forfører og manipulerer Trump. Han vil ikke være en spesialrådgiver i West Wing, han vil sitte bak pulten i Det ovale kontor.

Han er født i Sør-Afrika. Han kan ikke bli president i USA etter grunnloven siden han ikke er født i USA.

Så de ville konspirasjonsteoriene dine kan du holde for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apen Julius skrev (1 time siden):

Stalinist eller Maoist da kanskje?

Libertarianer, av den antidemokratiske varianten stil Curtis Yarvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeveMannen skrev (1 time siden):

Han er født i Sør-Afrika. Han kan ikke bli president i USA etter grunnloven siden han ikke er født i USA.

Så de ville konspirasjonsteoriene dine kan du holde for deg selv.

Siter riktig da, og ikke ilegg meg en mening jeg ikke har. 

Det du siterer er herfra: https://www.vg.no/nyheter/i/zAzQMq/han-sier-han-var-elon-musks-naere-venn-naa-advarer-han

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...