NordicViking Skrevet 15. mars Forfatter #141 Del Skrevet 15. mars Det franske bidraget er klart. Det er Louane med sangen 'Maman'. (Link) ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 15. mars Forfatter #142 Del Skrevet 15. mars Det ligger en 'snap-poll' ute hos Eurovision World der man kan stemme på det bidraget man mener bør vinne Eurovision 2025. Som man kan se på resultatene fra tidligere år, så treffer denne ganske godt. Foreløpig er det Østerrike som topper lista, foran Sverige og Finland. ... https://eurovisionworld.com/esc/eurovision-2025-poll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 15. mars Forfatter #143 Del Skrevet 15. mars Fame skrev (1 time siden): Nei men, hva faen. Sverige på første plass på oddsen igjen? Jeg er drittlei av Sverige, det må jeg bare si Sverige gjør det alltid godt på oddslistene, men jeg tror ikke at vi skal legge så mye vekt på hvem som topper oddslista i dag. Det er to måneder fram til finalen, og mye kan skje på den tiden. I dag er det strengt tatt ingen klar favoritt. Når vi kommer ut i april og nærmer oss mai, så vil vi se at enkelte bidrag begynner å skille seg ut. Da ser man hvem som er publikumsfavorittene i år. Når det gjelder juryen, så er det vanskelig å spå hvor de lander. I fjor var det Sveits som var juryens favoritt. I år tror jeg det er godt mulig at Østerrike, Frankrike og kanskje Nederland vil få en del poeng fra juryen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 16. mars #144 Del Skrevet 16. mars NordicViking skrev (12 timer siden): Sverige gjør det alltid godt på oddslistene, men jeg tror ikke at vi skal legge så mye vekt på hvem som topper oddslista i dag. Det er to måneder fram til finalen, og mye kan skje på den tiden. I dag er det strengt tatt ingen klar favoritt. Når vi kommer ut i april og nærmer oss mai, så vil vi se at enkelte bidrag begynner å skille seg ut. Da ser man hvem som er publikumsfavorittene i år. Når det gjelder juryen, så er det vanskelig å spå hvor de lander. I fjor var det Sveits som var juryens favoritt. I år tror jeg det er godt mulig at Østerrike, Frankrike og kanskje Nederland vil få en del poeng fra juryen. Tror Sverige er veldig populær nå, men usikker på om den kan dabbe litt av når man kommer til Mai. Østerrike virker som en sånn typisk juryfavoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet onsdag kl 21:14 Forfatter #145 Del Skrevet onsdag kl 21:14 Jeg ser at oddssetterne har begynt å gi odds for hvem som "vinner" semifinale 1, og foreløpig er det Sverige som "vinner" foran Estland. Norge er nede på 8. plass. Forhåpentligvis kommer det også snart odds på hvem man tror klarer å komme seg til finalen fra hver av de to semifinalene. https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-1-winner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 20 timer siden #146 Del Skrevet 20 timer siden NordicViking skrev (På 9.2.2025 den 17.21): Bidraget fra Albania er klart. Det er Shkodra Elektronike med sangen 'Zjerm'. (Link) ... Fin sang og fine rytmer, men skuffet over mannen der, synes ikke han synger noe særlig pent. Albania har jo så mange flinke sangere! Hadde de sent: Mandi Nishtulla, Fatima Ymeri og Bes Kallaku med sangen : Si Sarileja. Hadde de nok vunnet hele Grand Prix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14 timer siden Forfatter #147 Del Skrevet 14 timer siden Rekkefølgen i de to semifinalene er nå klar. Det er 7 land i første pulje i semifinale 1, deriblant Sverige, Island og Estland. Norge er i andre pulje i semifinale 1, og starter som nummer 8. Det vil si at Norge er første land ut i pulje 2. https://eurovisionworld.com/esc/eurovision-2025-semi-finals-running-orders-determined Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå