NordicViking Skrevet 8. mars Forfatter #81 Del Skrevet 8. mars NordicViking skrev (På 4.3.2025 den 23.15): Her er litt interessant info angående de svenske låtene som deltar i lørdagens finale. De "offisielle" videoene fra Melodifestivalen for de to mest populære låtene viser følgende tall: 'Revolution' med Måns Zelmerlöw har fram til nå hatt 808.000 avspillinger på YouTube. (Link) 'Bara bada bastu' med KAJ har fram til nå hatt 2.300.000 avspillinger på YouTube. (Link) En liten oppdatering før finalen. KAJ har nå passert 3.175.000 avspillinger, mens Måns Zelmerlöw har 975.000 avspillinger. Trenger ikke å bety noe, men jeg tar det som et tegn på at 'Bara bada bastu' er mer populær enn 'Revolution'. 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 8. mars #82 Del Skrevet 8. mars NordicViking skrev (3 timer siden): En liten oppdatering før finalen. KAJ har nå passert 3.175.000 avspillinger, mens Måns Zelmerlöw har 975.000 avspillinger. Trenger ikke å bety noe, men jeg tar det som et tegn på at 'Bara bada bastu' er mer populær enn 'Revolution'. 🤓 KAJ vinner nok TV-stemmene, men om det er nok til å overgå jurien tviler jeg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 8. mars #83 Del Skrevet 8. mars Under introen til Melodifestivalen fikk Kaj desidert størst jubel, men Måns var en god nummer to. KAJ vinner nok publikumsstemmene, men med Måns på andreplass. Måns kommer nok til å vinne juryen med flere poeng enn KAJ vinner publikumsstemmene. Dermed vinner Måns. Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #84 Del Skrevet 8. mars Ser Mello. Hååååper de sender KAJ! 🤞 Men blir nok kjedelige Måns er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 8. mars #85 Del Skrevet 8. mars jukkapalme skrev (43 minutter siden): Ser Mello. Hååååper de sender KAJ! 🤞 Men blir nok kjedelige Måns er jeg redd. Er det noen andre som har overbevist deg og som kan utfordre de to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 8. mars #86 Del Skrevet 8. mars Dusten skrev (4 minutter siden): Er det noen andre som har overbevist deg og som kan utfordre de to? Ikke meg du spør, men hadde det ikke vært for at Måns er den han er hadde trolig Klara Hammarström og Greczula vert solide konkurrenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #87 Del Skrevet 8. mars Dusten skrev (8 minutter siden): Er det noen andre som har overbevist deg og som kan utfordre de to? Egentlig ikke. Syns de andre har vært ganske kjedelige alle sammen. Han første var ikke så ille da, men ingen slår KAJ. Måns er jo dyktig, men kjedelig flinkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 8. mars #88 Del Skrevet 8. mars jukkapalme skrev (4 minutter siden): Egentlig ikke. Syns de andre har vært ganske kjedelige alle sammen. Han første var ikke så ille da, men ingen slår KAJ. Måns er jo dyktig, men kjedelig flinkis. Jeg liker Klara Hammarström (verdens vakreste svenske) og låten hennes, men ble litt skuffet over vokalen hennes. Sangen er fengende og radiovennlig, men falt litt gjennom vokalmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #89 Del Skrevet 8. mars Dusten skrev (Akkurat nå): Jeg liker Klara Hammarström (verdens vakreste svenske) og låten hennes, men ble litt skuffet over vokalen hennes. Sangen er fengende og radiovennlig, men falt litt gjennom vokalmessig. Jeg husker hverken låta eller henne men legger sjelden så mye merke til utseendet. De kuleste er uten tvil KAJ. Men juryen slakter dem er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 8. mars #90 Del Skrevet 8. mars Måns blir ikke så juryoverlegen som jeg hadde trodd!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 8. mars #91 Del Skrevet 8. mars Føler jeg drømmer litt nå. Kan dette gå veien? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. mars Forfatter #92 Del Skrevet 8. mars Dusten skrev (5 minutter siden): Måns blir ikke så juryoverlegen som jeg hadde trodd!!! Det går bra for KAJ! Den norske juryen ga 12 poeng!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #93 Del Skrevet 8. mars Hurra! ser ut som juryen har skjønt det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #94 Del Skrevet 8. mars Regner med at bara bada badstu tar folkestemmene og da vinner de Kult at de fikk så mange 12-ere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. mars Forfatter #95 Del Skrevet 8. mars Måns leder med kun 2 poeng etter at juryene har sagt sitt. Nå er det telefonstemmene. Krysser fingrene!!! 🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 8. mars #96 Del Skrevet 8. mars Håper KAJ vinner! Måns er jo såååååå kjedelig, mye likt Hero og scenen er jo veldig lik M og M sin i fjor! Hadde vært så gøy hvis Sverige sendte noe annet i år!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 8. mars #97 Del Skrevet 8. mars Krysser fingrene mens jeg dør av hjerteinfarkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #98 Del Skrevet 8. mars Jaaaaaaaa! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 8. mars #99 Del Skrevet 8. mars Jaaaaaaaaa!!!!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 8. mars #100 Del Skrevet 8. mars Endelig sender Sverige noe litt gøy og annerledes!!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå