Gjest RedLights Skrevet 17. mai #801 Skrevet 17. mai (endret) Jobbermedbarn skrev (34 minutter siden): Australia kvalifiserte seg vel ikke til finalen? Jeg mente Østerrike, herregud så flaut av meg 😅 Endret 17. mai av RedLights
Anim92 Skrevet 17. mai #802 Skrevet 17. mai Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Sang som nr 9, veldig høye toner, noen sammenlignet det med katteskrik/krangel. Aaah! Han som de hadde svart-hvitt filter på?
tirben Skrevet 17. mai #803 Skrevet 17. mai Anim92 skrev (1 minutt siden): Kan noen minne meg på hva Østerrike sitt innslag bestod av? Sjukt irriterende å se de få så mange poeng uten å huske innslaget overhodet 🤷🏻♀️😂 Operasanger som synger falsett i en slags båt. 1
Ludovica- Skrevet 17. mai #804 Skrevet 17. mai Jeg syns ikke juryen er på trynet i år. Er mer bekymret for publikum. Tror fortsatt Sverige vinner dessverre 1
megda Skrevet 17. mai #805 Skrevet 17. mai Synes juryen er bedre i år enn på lenge. mye forskjellige favoritter. 2
Jobbermedbarn Skrevet 17. mai #806 Skrevet 17. mai Hvorfor får Italia så mange 12 ere? Husker den ikke engang.
Etk Skrevet 17. mai #808 Skrevet 17. mai Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Hvorfor får Italia så mange 12 ere? Husker den ikke engang. Det var han med hvitt ansikt…. 1
tirben Skrevet 17. mai #809 Skrevet 17. mai (endret) Norge får i hvertfall en plass på 20 tallet!! Endret 17. mai av tirben 1
Jobbermedbarn Skrevet 17. mai #810 Skrevet 17. mai megda skrev (Akkurat nå): Synes juryen er bedre i år enn på lenge. mye forskjellige favoritter. Enig. Gøy når Danmark gir Latvia 12 f.eks. 4
Jobbermedbarn Skrevet 17. mai #811 Skrevet 17. mai Etk skrev (2 minutter siden): Det var han med hvitt ansikt…. Åh takk🙏
megda Skrevet 17. mai #812 Skrevet 17. mai musikkvideoen til Italia er creepy. har låst seg inne med et barn på et rom også står noen utenfor å prøver å åpne den.
Ardwinna Skrevet 17. mai #813 Skrevet 17. mai Juryen er i hvert fall veldig svak for opera og lyse toner. I fjor Nemo, og i år Østerrike. Usj, kjedelig! 6
.Fjellmannen Skrevet 17. mai #814 Skrevet 17. mai Juryens top 3 er jo dørgende kjedelig, håper virkelig at folket kan rydde opp i galskapen til juryen! 7 1
Blueberrymuffin Skrevet 17. mai #815 Skrevet 17. mai (endret) Jeg fatter ikke hvordan Østerrike og Italia får så mange stemmer. Intetsigende drittnummer hvor man ikke engang husker sangen. Nå må jury avskaffes. Dritt lei jury som gir ut tullestemmer, som gjør folkestemmene mindre verdt. Tragisk. Innser mer og mer for hvert år som går at eurovision ikke er en konkurranse for mennesker som er musikalske og liker god musikk. Må jo være tonedøv for å like 90% av sangene. Spørsmålet er hvordan det er mulig å ha et så gjennomført ubrukelig nivå når det har vært lokal konkurranse i hvert enkelt land på forhånd. Ufattelig. Endret 17. mai av Blueberrymuffin 11 4
Gjest Beyond the Scoop Skrevet 17. mai #817 Skrevet 17. mai .Fjellmannen skrev (1 minutt siden): Juryens top 3 er jo dørgende kjedelig, håper virkelig at folket kan rydde opp i galskapen til juryen! Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Jeg fatter ikke hvordan Østerrike og Italia får så mange stemmer. Intetsigende drittnummer hvor man ikke engang husker sangen. Nå må jury avskaffes. Dritt lei jury som gir ut tullestemmer, som gjør folkestemmene mindre verdt. Tragisk. Juryen og folket har alltid veldig forskjellige meninger. Det endres stort når folkemeningen kommer. Men ja, juryen bør fjernet. Dette skal være for folket!
Ludovica- Skrevet 17. mai #818 Skrevet 17. mai (endret) Men juryen gir veldig mye forskjellige i år? Føler de tidligere år er mye mer ensporig. Også liker folk forskjellig. Jeg likte Østerrike og Frankrike godt foreksempel. Endret 17. mai av Ludovica- 5 1
Anim92 Skrevet 17. mai #820 Skrevet 17. mai Lillemy8 skrev (Akkurat nå): Noen som vet hva vitsen med juryepoeng er igjen? Skal sikre stemmene dersom folkestemmer svikter ved tekniske feil tror jeg? Tullete, når de ofte er Så ulike folkestemmene… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå