Lur Venn Skrevet 17. mai #662 Skrevet 17. mai k4ren skrev (1 minutt siden): Jeg kaster inn håndkledet. Det tror jeg han fra Armenia har gjort også 2 3
Frøkenfryden Skrevet 17. mai #663 Skrevet 17. mai Tror han vil være sånn Måneskin-heit. Det går ikke så bra😬 4
jukkapalme Skrevet 17. mai #664 Skrevet 17. mai Lur Venn skrev (Akkurat nå): Det tror jeg han fra Armenia har gjort også Han har ihvertfall glemt igjen jakka si. 4
venus* Skrevet 17. mai #666 Skrevet 17. mai Tipper han og hun dama med dragene har havnet i høyet 😉 1
k4ren Skrevet 17. mai #667 Skrevet 17. mai Lur Venn skrev (1 minutt siden): Det tror jeg han fra Armenia har gjort også Haha jeg får heller le av oppsummeringen i morgen, skrudd av tv og skal legge meg med en god bok.
Valyria83 Skrevet 17. mai #668 Skrevet 17. mai venus* skrev (1 minutt siden): Tipper han og hun dama med dragene har havnet i høyet 😉 😂👍
Lur Venn Skrevet 17. mai #669 Skrevet 17. mai jukkapalme skrev (2 minutter siden): Han har ihvertfall glemt igjen jakka si. Etter å vært ute å lekt i søla 2
Lur Venn Skrevet 17. mai #670 Skrevet 17. mai k4ren skrev (2 minutter siden): Haha jeg får heller le av oppsummeringen i morgen, skrudd av tv og skal legge meg med en god bok. Fakta eller fiksjon?
jukkapalme Skrevet 17. mai #671 Skrevet 17. mai Lur Venn skrev (Akkurat nå): Etter å vært ute å lekt i søla Ja. Tsk, tsk.
venus* Skrevet 17. mai #672 Skrevet 17. mai Sveits, litt UKM vibber. Og hva var skrytet om kamerabruken egentlig. Så ikke spektakulært 1
Alltid Vår Skrevet 17. mai #677 Skrevet 17. mai Hvor ble det av den gule kjolen? Så bort i ett sekund.
Mei88 Skrevet 17. mai #679 Skrevet 17. mai Er det bare hos meg lyden er ustabil, volumet øker og går ned hele tiden
NordicViking Skrevet 17. mai Forfatter #680 Skrevet 17. mai Var mye skrevende ben i bakgrunnen..... 🤯 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå