Ludovica- Skrevet 17. mai 2025 #641 Skrevet 17. mai 2025 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Det er jurystemmer nå i finalen så det tviler jeg på. Men de skulle vunnet i 23 så tar den gjerne nå, ALT er bedre enn at Sverige vinner igjen.. For meg høres Sverige litt ut som Markoolio og vi drar til fjallen fra tidlig 2000 en gang. Samme vibe og merkelig at den er så stor favoritt. Og jeg er skikkelig lei den kleine dansen og snakke synginga. Blitt over eksponert hver gang jeg åpner sosiale medier. 2
Jobbermedbarn Skrevet 17. mai 2025 #644 Skrevet 17. mai 2025 Island spratt faktisk et godt stykke opp på oddsen etter fremførelsen😳😅 Nå er de langt over oss. 2
k4ren Skrevet 17. mai 2025 #645 Skrevet 17. mai 2025 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Billig-Keino Prima😀 1
Jobbermedbarn Skrevet 17. mai 2025 #646 Skrevet 17. mai 2025 Ludovica- skrev (1 minutt siden): For meg høres Sverige litt ut som Markoolio og vi drar til fjallen fra tidlig 2000 en gang. Samme vibe og merkelig at den er så stor favoritt. Og jeg er skikkelig lei den kleine dansen og snakke synginga. Blitt over eksponert hver gang jeg åpner sosiale medier. Jeg synes også den er så overvurdert. Og det er jo litt rart at de synger om badstue Sverige er jo ikke kjent for det i det hele tatt. 1
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2025 #647 Skrevet 17. mai 2025 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Island spratt faktisk et godt stykke opp på oddsen etter fremførelsen😳😅 Nå er de langt over oss. Skjønner den for jeg syns de fylte scenen og showa bra! 3
venus* Skrevet 17. mai 2025 #648 Skrevet 17. mai 2025 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Jeg synes også den er så overvurdert. Og det er jo litt rart at de synger om badstue Sverige er jo ikke kjent for det i det hele tatt. De er jo finsksvenske. Og noe kulere finnes knapt å høre på 2 1
**Marshmallow** Skrevet 17. mai 2025 #649 Skrevet 17. mai 2025 Hvert år etter det ble nye stemme regler det jury har fått mer «makt» i utfallet. syntes jeg det er mystifistisk at 90% av stemmene til jury er samme land? det burde jo være mer spredd utover, men nå har juryen hvert år bestemt hvem som vinner. Det blir feil når folk bruker penger på å stemme, men likevel blir det overkjørt. vi hadde jo vunnet med keiino eks 🙄
murray Skrevet 17. mai 2025 #651 Skrevet 17. mai 2025 (endret) Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Jeg synes også den er så overvurdert. Og det er jo litt rart at de synger om badstue Sverige er jo ikke kjent for det i det hele tatt. Kaj er fra Finland Endret 17. mai 2025 av murray
murray Skrevet 17. mai 2025 #653 Skrevet 17. mai 2025 Ludovica- skrev (6 minutter siden): For meg høres Sverige litt ut som Markoolio og vi drar til fjallen fra tidlig 2000 en gang. Samme vibe og merkelig at den er så stor favoritt. Og jeg er skikkelig lei den kleine dansen og snakke synginga. Blitt over eksponert hver gang jeg åpner sosiale medier. Synes de treffer tidsånden. Vi er mange overstressa kontorrotter uten moves som trenger roe nervene i en badstu 5 1
NordicViking Skrevet 17. mai 2025 Forfatter #654 Skrevet 17. mai 2025 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Synger hun om at hun liker baller? Baller, og reklamepause. Der er mitt cue... 🚽 1
Thildamor Skrevet 17. mai 2025 #655 Skrevet 17. mai 2025 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Jeg synes også den er så overvurdert. Og det er jo litt rart at de synger om badstue Sverige er jo ikke kjent for det i det hele tatt. KAJ er da Finland-svensker og har visst badet badstue så ovnen tok kvelden i følge far til en av gutta.🤭 Så synger de på dialekt som kun Vörå kommune snakker. 2
Lur Venn Skrevet 17. mai 2025 #656 Skrevet 17. mai 2025 Ludovica- skrev (9 minutter siden): For meg høres Sverige litt ut som Markoolio og vi drar til fjallen fra tidlig 2000 en gang. Samme vibe og merkelig at den er så stor favoritt. Og jeg er skikkelig lei den kleine dansen og snakke synginga. Blitt over eksponert hver gang jeg åpner sosiale medier. Markoolio var jo gøy da jeg var 17. Har vokst fra det nå.
Ludovica- Skrevet 17. mai 2025 #657 Skrevet 17. mai 2025 murray skrev (2 minutter siden): Synes de treffer tidsånden. Vi er mange overstressa kontorrotter uten moves som trenger roe nervene i en badstu Treffer ikke meg hvertfall. Og ikke liker jeg badstuer heller. 1
Lur Venn Skrevet 17. mai 2025 #658 Skrevet 17. mai 2025 Ludovica- skrev (1 minutt siden): Treffer ikke meg hvertfall. Og ikke liker jeg badstuer heller. Du er vel mer sånn badekar du?
Gjest Gentleman59 Skrevet 17. mai 2025 #659 Skrevet 17. mai 2025 M65: Ikke sett ett sekund av dette, ser heller ikke i aften, men: Heia Israel.
venus* Skrevet 17. mai 2025 #660 Skrevet 17. mai 2025 Mange kjedelige sanger nå i midten. Hellas.. Men liker at hun bruker briller 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå