Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Det er jurystemmer nå i finalen så det tviler jeg på. Men de skulle vunnet i 23 så tar den gjerne nå, ALT er bedre enn at Sverige vinner igjen.. 

For meg høres Sverige litt ut som Markoolio og vi drar til fjallen fra tidlig 2000 en gang. Samme vibe og merkelig at den er så stor favoritt. Og jeg er skikkelig lei den kleine dansen og snakke synginga. Blitt over eksponert hver gang jeg åpner sosiale medier. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig-Keino

• Liker 1
Skrevet

Island spratt faktisk et godt stykke opp på oddsen etter fremførelsen😳😅 Nå er de langt over oss. 

• Liker 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Billig-Keino

Prima😀

• Liker 1
Skrevet
Ludovica- skrev (1 minutt siden):

For meg høres Sverige litt ut som Markoolio og vi drar til fjallen fra tidlig 2000 en gang. Samme vibe og merkelig at den er så stor favoritt. Og jeg er skikkelig lei den kleine dansen og snakke synginga. Blitt over eksponert hver gang jeg åpner sosiale medier. 

Jeg synes også den er så overvurdert. Og det er jo litt rart at de synger om badstue Sverige er jo ikke kjent for det i det hele tatt. 

• Nyttig 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Island spratt faktisk et godt stykke opp på oddsen etter fremførelsen😳😅 Nå er de langt over oss. 

Skjønner den for jeg syns de fylte scenen og showa bra! 

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg synes også den er så overvurdert. Og det er jo litt rart at de synger om badstue Sverige er jo ikke kjent for det i det hele tatt. 

De er jo finsksvenske. Og noe kulere finnes knapt å høre på

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvert år etter det ble nye stemme regler det jury har fått mer «makt» i utfallet. 
syntes jeg det er mystifistisk at 90% av stemmene til jury er samme land?
det burde jo være mer spredd utover, men nå har juryen hvert år bestemt hvem som vinner. Det blir feil når folk bruker penger på å stemme, men likevel blir det overkjørt. 
vi hadde jo vunnet med keiino eks 🙄

Skrevet

Off.. tyske baller😳

• Liker 1
Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Kaj er fra Finland 

Endret av murray
Skrevet

Synger hun om at hun liker baller?

Skrevet
Ludovica- skrev (6 minutter siden):

Synes de treffer tidsånden. Vi er mange overstressa kontorrotter uten moves som trenger roe nervene i en badstu

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Synger hun om at hun liker baller?

Baller, og reklamepause. Der er mitt cue...   🚽

• Nyttig 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

KAJ er da Finland-svensker og har visst badet badstue så ovnen tok kvelden i følge far til en av gutta.🤭

Så synger de på dialekt som kun Vörå kommune snakker. 

• Liker 2
Skrevet
Ludovica- skrev (9 minutter siden):

Markoolio var jo gøy da jeg var 17. Har vokst fra det nå.

Skrevet
murray skrev (2 minutter siden):

Synes de treffer tidsånden. Vi er mange overstressa kontorrotter uten moves som trenger roe nervene i en badstu

Treffer ikke meg hvertfall. Og ikke liker jeg badstuer heller. 

• Liker 1
Skrevet
Ludovica- skrev (1 minutt siden):

Treffer ikke meg hvertfall. Og ikke liker jeg badstuer heller. 

Du er vel mer sånn badekar du?

Gjest Gentleman59
Skrevet

M65: Ikke sett ett sekund av dette, ser heller ikke i aften, men: Heia Israel. 

Skrevet

Mange kjedelige sanger nå i midten. Hellas.. Men liker at hun bruker briller

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...