jukkapalme Skrevet 17. mai #601 Skrevet 17. mai Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tror den kan vinne jeg! Nederland! nå er det jokk på mikrofonstanga! 1 1
Lur Venn Skrevet 17. mai #603 Skrevet 17. mai Har en anelse om hva sangen handler om selv om jeg ikke kan finsk 1 1
venus* Skrevet 17. mai #604 Skrevet 17. mai Hvorfor er alle våre naboland SÅ mye kulere enn Norge?? Vi er de kjedelige flinkisene, mens Finland sender denne artige! På finsk! 10 poeng! 5 1
jukkapalme Skrevet 17. mai #605 Skrevet 17. mai Finland har vokst på meg. Likte den ikke på torsdag, men liker den bedre nå. Harry sceneshow da, men kul låt. 2
jukkapalme Skrevet 17. mai #607 Skrevet 17. mai Lur Venn skrev (Akkurat nå): Har en anelse om hva sangen handler om selv om jeg ikke kan finsk 1
venus* Skrevet 17. mai #611 Skrevet 17. mai Lur Venn skrev (1 minutt siden): Har en anelse om hva sangen handler om selv om jeg ikke kan finsk Du kan vel nok tysk til å forstå Ich komme? 😄 1
murray Skrevet 17. mai #612 Skrevet 17. mai k4ren skrev (Akkurat nå): Dette var flau familieunderholdning. Australia røk ut, men ikke denne 🤨 2 1
Frøkenfryden Skrevet 17. mai #613 Skrevet 17. mai jukkapalme skrev (1 minutt siden): Finland har vokst på meg. Likte den ikke på torsdag, men liker den bedre nå. Harry sceneshow da, men kul låt. Vokst.. liker ordvalget😂🙈 1 4
k4ren Skrevet 17. mai #614 Skrevet 17. mai Bacteria skrev (6 minutter siden): Litt smågufne også disse alvene. Midsommar-vibber… Jaaa, skikkelig fint og passende for sesongen! 🏵🌸🌼 1
jukkapalme Skrevet 17. mai #615 Skrevet 17. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Vokst.. liker ordvalget😂🙈 2
pop up bruker Skrevet 17. mai #616 Skrevet 17. mai Finland ass!!! Hun eier det så syyykt! Syns hun er så utrolig tøff! 6
Thildamor Skrevet 17. mai #617 Skrevet 17. mai I følge svenske kommentator så var det ikke mye tysk hun lærte seg de 7 årene hun studerte der….😂😂😂 2 2
Frøkenfryden Skrevet 17. mai #618 Skrevet 17. mai Hun hadde forstørra trusa slik de ba om da. Var for liten og de krevde mer dekka rumpe. Hun var mye lell da😂
NordicViking Skrevet 17. mai Forfatter #619 Skrevet 17. mai Labbene skrev (1 minutt siden): Finland vinner. Den sangen er sinnsyk Sender stemmer til Erika og Finland nå. 😁
Lur Venn Skrevet 17. mai #620 Skrevet 17. mai venus* skrev (1 minutt siden): Du kan vel nok tysk til å forstå Ich komme? 😄 Ja, har da sett filmer fra 80 tallet der dette har blitt ytret 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå