Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, ser nå at det står helt nederst i venstre hjørne 🫣

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mediocre skrev (2 minutter siden):

Savner at det står hvilket land som fremfører på skjermen mens de synger, jeg får det aldri med meg. Dette er Latvia? Litauen? Litt for mørkt og bråkete for meg.. 

Står nederst i venstre hjørne. 

• Nyttig 1
Skrevet

Kjedelige med Spania. Hørt det tusen ganger før.

• Liker 6
Skrevet

Håper hun fjerner noen plagg til

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (14 minutter siden):

Synes Kyle var mye sterkere i dag enn på tirsdag🙏 Heia Kyle og Norge🇳🇴

Enig, men jeg synes låta har tapt seg litt siden den norske finalen. Kyle høres mer anstrengt ut og det er akkurat som om piffen har gått litt ut av han. Jeg heier på han, men er redd vi havner langt ned på lista.
Er enda bittelitt skuffet over at ikke Nataleen vant, jeg tror The Game hadde gjort seg bedre. Men jeg krysser fingrene for Kyle og at det går mye bedre for Norge i år enn i fjor.

• Liker 3
Skrevet
Ardwinna skrev (1 minutt siden):

Enig, men jeg synes låta har tapt seg litt siden den norske finalen. Kyle høres mer anstrengt ut og det er akkurat som om piffen har gått litt ut av han. Jeg heier på han, men er redd vi havner langt ned på lista.
Er enda bittelitt skuffet over at ikke Nataleen vant, jeg tror The Game hadde gjort seg bedre. Men jeg krysser fingrene for Kyle og at det går mye bedre for Norge i år enn i fjor.

Kan jo ha å gjøre med at i den norske finalen brukte man autotune.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ardwinna skrev (1 minutt siden):

Det kan vel ikke gå dårligere enn i fjor

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt har vært helt elendig til nå. Hva i alle dager er det Ukraina har sendt? 

• Liker 2
Skrevet

Syntes alle hittil har hørt bedre ut enn Kyle. Synd. Tydelig han ikke er like sterk vokal som de andre som klarer seg greit til tross for ingen autotune.

• Liker 5
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke hørt han så mye tidligere men fikk vondt av han for jeg trodde stemmen “bristet” men det er slik han synger ? (Jeg mener ikke dette nedvrergene)  men da tror jeg dessverre han faller litt fra de andre 😢

• Liker 5
Skrevet

Ukraina,  vet ikke hva dette er? Føler det mangler en sexy ulv på skøyter eller noe i sceneshowet

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mimifin72 skrev (20 minutter siden):

Jeg vil ha PETRA! Hvor er Petra? Alt er så kjedelig uten henne

Hun kommenterer på svt.

Skrevet
venus* skrev (Akkurat nå):

Ukraina,  vet ikke hva dette er? Føler det mangler en sexy ulv på skøyter eller noe i sceneshowet

Haha 😄

Ja grusomt. Jeg liker ikke noe av denne musikken, men jeg 💜 hatewatching og klaging.

• Hjerte 1
Gjest Lawyam
Skrevet

Bruker ikke se, men synes Kyles er fin, og likte Israels best til nå, men det er vel ikke lov å si.

Skrevet
venus* skrev (Akkurat nå):

De var selvlysende da. Rett fra Tsjernobyl? 

• Liker 3
Skrevet
Lawyam skrev (Akkurat nå):

Bruker ikke se, men synes Kyles er fin, og likte Israels best til nå, men det er vel ikke lov å si.

Sant. Fordi den var dødskjedelig

Skrevet
k4ren skrev (Akkurat nå):

Og veldig ironisk tekst si!

• Nyttig 1
Skrevet
venus* skrev (1 minutt siden):

:hoho: ja, en sexy ulv på skøyter hadde gjort seg 😂

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet
k4ren skrev (Akkurat nå):

Likte tårnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...