Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Østerrike, Hellas, Latvia. 

Skrevet

Jeg får fullstendig dobbeltsyn av den cd-platekjolen til hun ene programlederen 😵‍💫

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Heia Hellas og Tsjekkia🥳🥳

• Liker 1
Skrevet
Klementina123 skrev (1 time siden):

Ja godt poeng 

Enig. Altfor rotete og forvirrende synes jeg

To av jentene har spilt store roller i musikaler på West End i London så det er sikkert bevisst 😁 Mathilda og Phantom.

Skrevet

Dama til Tix

Skrevet
hadet skrev (2 minutter siden):

Dama til Tix

Husker Mata Hari 😄 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Yes! Israel er videre 🥰. Fin låt!. Jeg har den på playlisten min på mobilen!

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Tsjekkia sin er fin. Den har en sånn "fifty shade of grey" stil i musikken. Er som filmmusikk til den filmen.

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet

Sjokkerende at Laika Party ikke kom videre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Sjokket over at Tsjekkia ikke gikk videre. Er det mulig? . Den var en av de bedre låtene!

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Skrevet
Klementina123 skrev (1 minutt siden):

Sjokkerende at Laika Party ikke kom videre

det er jo en absurd tekst. vi skal liksom feire den døde hunden med et party? det er jo mer sorg, tristhet og begravelse.

john wick hadde snudd seg i grava over at noen kan være så smakløse.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kult at alle de nordiske landene gikk videre 🥳

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
NordicViking skrev (3 timer siden):

Bookmakerne gjorde det bra på tirsdag. De fikk rett på 8 av de 10 som gikk til finalen. Det eneste de bommet på var Belgia og Kypros, som begge røk ut. 

I semifinale 2 i kveld er det Østerrike, Israel og Finland som topper oddslista. Det ser mørkt ut både for Danmark og Irland. Men ting kan endre seg fort.

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2

Bookmakerne traff godt i kveld også. De fikk rett på 8 av de 10 som gikk til finalen. De bommet på Australia og Tsjekkia, som begge røk ut. Men Danmark kom seg til finalen - mot alle odds, og dermed er alle de 5 nordiske landene med i finalen.

Og det finnes faktisk odds på hvilket av de nordiske landene som blir best. Sverige topper denne. 

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-nordic

Endret av NordicViking
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er for det meste fornøyd med kveldens resultater også, var 2 jeg ikke synes fortjente finaleplass, men ellers fornøyd. 

Mine favoritter som er i finalen på lørdag er Norge, Sverige, Finland, Østerrike, Estland og Malta. Er ganske sikker på at Norge ikke vinner, men blir fornøyd hvis en av de landene vinner❤️

Endret av GlitrendeSjokolade
Annonse
Skrevet

Jeg har fått den luxembourgske låta på hjernen. Nananana la poupée monte le son :romeo:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
NullHull skrev (52 minutter siden):

Jeg får fullstendig dobbeltsyn av den cd-platekjolen til hun ene programlederen 😵‍💫

Syns det var skuffende antrekk på vertene, både i går og i dag, og syns heller ikke kjemien dem i mellom er noe særlig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde åtte rette i kveld, hadde ønsket meg Australia med, men men. VELDIG glad for at Danmark gikk videre og nå er hele Norden samlet  for første gang siden 2014 ❤️  Det er stor stas!

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at Litauen gikk vidre, med deres sutre-rock. De kunne ikke få 12-ern fra Norge engang, som de pleier å få nesten hvert år. (Men det finnes jo mange litauere rundt om i Europa.)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...