Perelandra Skrevet 13. mai #241 Skrevet 13. mai Jeg ønsker Kyle Alessandro lykke til selv om jeg synes sangen er kjedelig. 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 5
Tjukka Skrevet 13. mai #242 Skrevet 13. mai Norge var fryktelig dårlig. Frykter at vi ikke er videre i finalen. 1
Nevian Skrevet 13. mai #243 Skrevet 13. mai Har hørt sterkere vokal fra ham, men helt ålreit. Noen vinnerlåt har det vel uansett aldri vært. 1
Eloise12345 Skrevet 13. mai #244 Skrevet 13. mai Kyle gjorde en fin fremførelse! Han er flink! Stolt av han! 🥰 3
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #245 Skrevet 13. mai Heia Kyle A🙏🇳🇴 Han er så søt, håper han går videre🙏❤️ 1 2
jukkapalme Skrevet 13. mai #246 Skrevet 13. mai Kjipt om Norge ikke går videre når finalen er på selveste 17.mai. Så håper han går videre selv om låta ikke er den beste. 3 1
Madeon Skrevet 13. mai #247 Skrevet 13. mai Det viktigste er at Norge går videre til finalen. Kjedelig med finale uten Norge på lørdag. 3
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #248 Skrevet 13. mai Det er noe med lyden, den er litt flat, hørte det spesielt godt på Sverige og Norge da dette er låter jeg har hørt mest på. Håper det bare er NRK🙏 1
Eloise12345 Skrevet 13. mai #249 Skrevet 13. mai (endret) Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden): Heia Kyle A🙏🇳🇴 Han er så søt, håper han går videre🙏❤️ Enig! Han er så søt 🥰. Jeg synes at han virket litt nervøs, men det er naturlig når man skal synge i en slik konkurranse ❤️ Endret 13. mai av Eloise12345 1
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #250 Skrevet 13. mai Jeg krysser fingrene for Kyle og håper han går til finalen, men det er en grunn til at Norge ligger dårlig an på oddsen. 😟
Miss perfect Skrevet 13. mai #251 Skrevet 13. mai Dårlig lyd på norge? Eller sang han bare spakt? Belgia liker jeg.. og litt sverige 1
Dusten Skrevet 13. mai #252 Skrevet 13. mai Miss perfect skrev (Akkurat nå): Dårlig lyd på norge? Eller sang han bare spakt? Belgia liker jeg.. og litt sverige Det er noe rart med lyden. Den er ganske flat og vokalen ligger for langt bak i lydbildet. 1
MissStiles Skrevet 13. mai #253 Skrevet 13. mai Jeg synes ikke det var veldig bra synger av han i begynnelsen. Vet ikke om det var lyd eller nervøsitet men ikke bra.. det ble bedre altså.. håper jo vi går videre uansett! 1
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #254 Skrevet 13. mai Jeg slo over på SVT og synes det er mye bedre lyd, synes nrk ofte har dårlig lyd av en eller annen årsak. 1
Chantielle Skrevet 13. mai #256 Skrevet 13. mai NordicViking skrev (3 minutter siden): Italia tekstes. Har vi sett det før? Første gang jeg ser at det tekstes.. 1
Klementina123 Skrevet 13. mai #257 Skrevet 13. mai Jeg liker bare Sverige og Belgia så langt. Norge trakk ned pga dårlig lyd 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå