Hanne67 Skrevet 18. mai #921 Skrevet 18. mai k4ren skrev (3 timer siden): Vant han pre-stemmeskiftet? Hvilken plass havnet alvene på da? Latvia kom på 13. plass.
Tjukka Skrevet 18. mai #922 Skrevet 18. mai Brunello skrev (3 minutter siden): Diskutere låtene er jo ikke noe poeng. Alt var ekstremt dårlig. At man kaller det en musikkonkurranse er helt latterlig. Det er et freakshow der det handler om å skille seg ut på en eller annen måte. Enig. Det hadde vært gøy med en musikkonkurranse hvor alt var veldig nedpå og KUN handlet om låt og stemme. En motsats til Eurovision. 2
Ludovica- Skrevet 18. mai #923 Skrevet 18. mai Raven.Writingdesk skrev (23 minutter siden): 100 % enig. Ser flere ikke likte vokalen, men jeg synes han hadde en helt fenomenal stemme! synes også det er flott når noe som oser av kvalitet vinner fremfor noen som har knapt en middelmådig stemme men ser bare sinnsykt bra ut i en glitterbikini. 😅 Tror mange ikke skjønner hvor krevende det er å synge på den måten. Og å nå så høyt. Han hadde definitivt en av de beste vokalene, og personlig syns jeg selve sangen var god. Den hadde høydepunkt og refreng. Bygde seg opp. 7 2
Brunello Skrevet 18. mai #924 Skrevet 18. mai Ludovica- skrev (3 minutter siden): Tror mange ikke skjønner hvor krevende det er å synge på den måten. Og å nå så høyt. Han hadde definitivt en av de beste vokalene, og personlig syns jeg selve sangen var god. Den hadde høydepunkt og refreng. Bygde seg opp. Det hjelper ikke at det er krevende når det er dårlig. 2 2
Ludovica- Skrevet 18. mai #925 Skrevet 18. mai Brunello skrev (12 minutter siden): Det hjelper ikke at det er krevende når det er dårlig. Der har folk ulike meninger. Du likte det ikke. Jeg likte det. Tror man sjeldent får en vinner eller en sang absolutt alle er enige om. 5 3
Bacteria Skrevet 18. mai #926 Skrevet 18. mai Ludovica- skrev (2 minutter siden): Der har folk ulike meninger. Du likte det ikke. Jeg likte det. Tror man sjeldent får en vinner eller en sang absolutt alle er enige om. Synes han var veldig flink. 3
Tjukka Skrevet 18. mai #927 Skrevet 18. mai (endret) Ludovica- skrev (5 minutter siden): Der har folk ulike meninger. Du likte det ikke. Jeg likte det. Tror man sjeldent får en vinner eller en sang absolutt alle er enige om. Enig. Veldig subjektivt. Selv synes jeg det var tidvis imponerende sang, samtidig lurer jeg på om dette er noe Europa skal gå rundt og nynne på? Eller SKAL man nynne på en Eurovision - låt? Årets vinnerlåt kommer jeg antakelig aldri til å høre igjen. Nemos fra I fjor hadde jeg for øvrig glemt. Arcade har jeg ikke glemt, ikke Euphoria eller Fairytale. Litt minneverdige låter som folk kan nynne på, eller i det minste huske, hadde vært fint (noen PRØVER jeg å glemme - som "La det swinge" 😅). Endret 18. mai av Tjukka 3
Brunello Skrevet 18. mai #928 Skrevet 18. mai Ludovica- skrev (3 minutter siden): Der har folk ulike meninger. Du likte det ikke. Jeg likte det. Tror man sjeldent får en vinner eller en sang absolutt alle er enige om. Det eneste flertallet er enige om at det er generelt dårlig kvalitet. Hadde dette vært en musikkonkurranse gode artister hadde meldt seg på, ville et særdeles lite knippe av deltakerne de siste årene fått delta.
Ludovica- Skrevet 18. mai #929 Skrevet 18. mai Tjukka skrev (2 minutter siden): Enig. Veldig subjektivt. Selv synes jeg det var tidvis imponerende sang, samtidig lurer jeg på om dette er noe Europa skal gå rundt og nynne på? Eller SKAL man nynne på en Eurovision - låt? Årets vinnerlåt kommer jeg antakelig aldri til å høre igjen. Nemos fra I fjor hadde jeg for øvrig glemt. Arcade har jeg ikke glemt, ikke Euphoria eller Fairytale. Litt minneverdige låter som folk kan nynne på, eller i det minste huske, hadde vært fint (noen PRØVER jeg å glemme - som "La det swinge" 😅). Haha ja altså den man nynner på er ikke nødvendigvis det beste. Er jo lett å få San Marino sin på hjernen og å nynne på. Usikker på om det ville vært en god vinner 😄 3 1
Raven.Writingdesk Skrevet 18. mai #930 Skrevet 18. mai Tjukka skrev (9 minutter siden): Enig. Veldig subjektivt. Selv synes jeg det var tidvis imponerende sang, samtidig lurer jeg på om dette er noe Europa skal gå rundt og nynne på? Eller SKAL man nynne på en Eurovision - låt? Årets vinnerlåt kommer jeg antakelig aldri til å høre igjen. Nemos fra I fjor hadde jeg for øvrig glemt. Arcade har jeg ikke glemt, ikke Euphoria eller Fairytale. Litt minneverdige låter som folk kan nynne på, eller i det minste huske, hadde vært fint (noen PRØVER jeg å glemme - som "La det swinge" 😅). Jeg husker «nocturne» VELDIG godt men synes heller ikke den er noe enkel å gå rundt å nynne på.. det blir bare «hmmm…mmm..mmNOCTUUUUURNE» 😅 4 1
Blått Skrevet 18. mai #931 Skrevet 18. mai Tjukka skrev (22 minutter siden): Enig. Veldig subjektivt. Selv synes jeg det var tidvis imponerende sang, samtidig lurer jeg på om dette er noe Europa skal gå rundt og nynne på? Eller SKAL man nynne på en Eurovision - låt? Årets vinnerlåt kommer jeg antakelig aldri til å høre igjen. Nemos fra I fjor hadde jeg for øvrig glemt. Arcade har jeg ikke glemt, ikke Euphoria eller Fairytale. Litt minneverdige låter som folk kan nynne på, eller i det minste huske, hadde vært fint (noen PRØVER jeg å glemme - som "La det swinge" 😅). Samme her. Jeg husker heller ikke Nemo sin sang. Moldova sin sang fra 2010 er jo en sang som enda trender på sosiale medier, men Tyskland sin sang som vant er jo nærmest glemt. I seg selv så er det veldig lite betydningsfullt hvem som vinner, men det betyr noe er hva som skjer etterpå.
Heijasmiiil Skrevet 18. mai #932 Skrevet 18. mai Stoler ikke på stemmesankingen. Hvordan fikk Danmark så lite poeng egentlig 1 1
Thildamor Skrevet 18. mai #933 Skrevet 18. mai Jeg ble veldig skuffet over resultatet, og jeg har mine tvil om at vinnermelodien vil gå varm på radiostasjonene som jeg hører på. Av alle de dårlige låtene som var med var, etter min mening, både første og andre plass. Tredje og fjerde plass hadde iallefall morsomme sanger. 1
Christina82 Skrevet 20. mai #934 Skrevet 20. mai Ryddet for : Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. Brukerdebatt, Persondebatt eller personangrep. Spekulasjoner eller ryktespredning, Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. Christina82, mod 5 1
Gjest Floriamint Skrevet 20. mai #935 Skrevet 20. mai Heijasmiiil skrev (På 18.5.2025 den 13.56): Stoler ikke på stemmesankingen. Hvordan fikk Danmark så lite poeng egentlig Folk må jo huske å stemme også.
Jobbermedbarn Skrevet 20. mai #936 Skrevet 20. mai Tjukka skrev (På 18.5.2025 den 12.42): Enig. Veldig subjektivt. Selv synes jeg det var tidvis imponerende sang, samtidig lurer jeg på om dette er noe Europa skal gå rundt og nynne på? Eller SKAL man nynne på en Eurovision - låt? Årets vinnerlåt kommer jeg antakelig aldri til å høre igjen. Nemos fra I fjor hadde jeg for øvrig glemt. Arcade har jeg ikke glemt, ikke Euphoria eller Fairytale. Litt minneverdige låter som folk kan nynne på, eller i det minste huske, hadde vært fint (noen PRØVER jeg å glemme - som "La det swinge" 😅). Arcade, den er såååå bra🥰❤️ Jeg husker jeg var sur for at Keiino og SITS ikke vant, men det hjalp veldig at Arcade gjorde det, den er bare utrolig vakker, får gåsehud ennå, inne på min topp 10-15 liste av vinnere🙏
NordicViking Skrevet 20. mai Forfatter #937 Skrevet 20. mai Jeg hadde tre favoritter i lørdagens finale. Det var hhv. Estland, Finland og Sverige. Finland endte som nummer 11, og det var litt under det jeg hadde håpet på (Topp 10). Sverige endte som nummer 4, og "storfavoritten" levde dermed ikke helt opp til forventningene. Kanskje like godt, for da ble det ikke en ny seier på svenskene. 😉 Estland derimot gjorde det langt bedre enn forventet, og endte som nummer 3 - kun ett fattig poeng bak Israel. Estland hadde også kveldens nest høyeste poengsum blant folket, bare forbigått av Israel. Tommy Cash sitter nok hjemme i Estland og drikker sin espresso macchiato mens han synger "....No stresso no stresso..... No need to be depresso". 😁 4 1 1
HylendeApe Skrevet 20. mai #938 Skrevet 20. mai Er det andre som ikke har fått bekreftelse på sine stemmer? Dette gjaldt både semifinalen og finalen – ikke fått noen bekreftelse på at stemmene er mottatt, jeg. Og har NRK skrevet om det? (Ikke som jeg har sett.) Har Israel bare kapret hele telefonnettet? 🙄 4
Klementina123 Skrevet 20. mai #939 Skrevet 20. mai Jeg har vært Eurovision fan i årevis og for første gang noen sinne har jeg faktisk "muta" en låt hver gang den dukket opp på skjermen. Det var UK sitt bidrag. Av en eller annen grunn var den låta som kniver i ørene mine. Mannen taklet den heller ikke. Så er ikke overrasket over at den fikk 0 poeng. Østerrike derimot har vært min favoritt hele veien, så det var en gledelig og velfortjent seier! 4
murray Skrevet 20. mai #940 Skrevet 20. mai NordicViking skrev (4 timer siden): Jeg hadde tre favoritter i lørdagens finale. Det var hhv. Estland, Finland og Sverige. Finland endte som nummer 11, og det var litt under det jeg hadde håpet på (Topp 10). Sverige endte som nummer 4, og "storfavoritten" levde dermed ikke helt opp til forventningene. Kanskje like godt, for da ble det ikke en ny seier på svenskene. 😉 Estland derimot gjorde det langt bedre enn forventet, og endte som nummer 3 - kun ett fattig poeng bak Israel. Estland hadde også kveldens nest høyeste poengsum blant folket, bare forbigått av Israel. Tommy Cash sitter nok hjemme i Estland og drikker sin espresso macchiato mens han synger "....No stresso no stresso..... No need to be depresso". 😁 Tommy hadde øvet myyyyye, for den opptredenden han hadde i finalen var den aller beste han har hatt synes jeg! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå