Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #221 Skrevet 13. mai Hvis Estland er en av favorittene i år så forstår jeg hvorfor jeg har manglet engasjement i år… Men best hittil da, uten at det sier så mye🙈 1
Fame Skrevet 13. mai #222 Skrevet 13. mai Usj, Tommy har en helt forferdelig vokal. Mye bedre med musikkvideo Likte veldig godt Polen i kveld ^_^ 2
amantha holden Skrevet 13. mai #223 Skrevet 13. mai Artig sang fra Estland, men han synger litt for surt..
Titania Skrevet 13. mai #226 Skrevet 13. mai Syns hun lyse programlederen kan ligne på en blanding av hun fra Bones-serien og Ida Maria 😅 2
Eloise12345 Skrevet 13. mai #227 Skrevet 13. mai (endret) Spania sin er best forløbig. Den er automatisk kvalifisert videre. Nr 2 Estland . Endret 13. mai av Eloise12345
Ludovica- Skrevet 13. mai #228 Skrevet 13. mai Fortsatt noe med lyden syns jeg. Men skjønner ikke at oddsen er så dårlig for Spania? Det er da en absolutt brukbar låt med futt i. Samtidig som den føles spansk ut.l 2
Eloise12345 Skrevet 13. mai #231 Skrevet 13. mai (endret) Sverige sin er bra! Den er best i mine ører forløbig. Endret 13. mai av Eloise12345 5
Perelandra Skrevet 13. mai #232 Skrevet 13. mai Det er så befriende med gutta i KAJ som har humor og ikke er opptatt av å se sexy ut 9 1
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #234 Skrevet 13. mai Synes Sverige er stemning, men at de har 50 i odds for å vinne forstår jeg ikke… Vi får se…
megda Skrevet 13. mai #235 Skrevet 13. mai jeg liker faktisk portugal sin sang. den er befriende i alt maset ellers i esc. 7
megda Skrevet 13. mai #240 Skrevet 13. mai Det norske bidraget i esc så middelmådig at jeg blir sliten. Det er "Eleni Foureira - Fuego" nedgradert uten sex appeal eller sjarm. fysjom fysjom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå