AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:57 #41 Del Skrevet mandag kl 14:57 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke så ofte jeg er i fellesdusjen, men tenker ofte på at jeg burde benyttet muligheten til å prøve å slikke en fitte mens jeg var singel og barnløs.. mmm-hehe.. men nå blir det vel aldri Anonymkode: d47dd...f4d AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og hadde blitt anmeldt for overgrep. Hva feiler det folk, egentlig? Anonymkode: 6fbe3...537 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva faen? Anonymkode: 19af0...0db Personen skriver jo bare at hun ønsker hun hadde utforsket sex med andre kvinner mens hun var singel. Hva er det å bli så indignert over? Anonymkode: b2995...27f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:13 #42 Del Skrevet mandag kl 20:13 Absolutt ikke. Er lesbisk, men titter ikke på kvinner i garderoben. Anonymkode: 17da1...c04 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:16 #43 Del Skrevet mandag kl 20:16 Og derfor går ikke jeg på slike steder. Ekle faenskap, TS. Anonymkode: aa377...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:22 #44 Del Skrevet mandag kl 20:22 Og derfor stemmer jeg for dusjvegg / bås på badeanlegg og sånn..... Anonymkode: 9d466...172 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:29 #45 Del Skrevet mandag kl 20:29 Nei. Virkelig ikke. Anonymkode: ba97a...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:31 #46 Del Skrevet mandag kl 20:31 Bifil her. Titter aldri på andre da jeg selv vet at det er en ny dimensjon til "upassende" når jeg titter. Ikke bare er de nakne, men hvis de visste at jeg var bifil ville mange føle det som om det var en mann i garderoben. Alle skal få føle seg trygge i en garderobe så blikket passer jeg godt på! Anonymkode: 33364...9ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:07 #47 Del Skrevet mandag kl 21:07 Erfarenmann skrev (6 timer siden): Tja... når ts ikke svarer på et døgn eller to så få jeg en følelse av at det er kødd ja. Noen som lirer av seg et eller annet provoserende eller små-creepy bare for å se reaksjoner, ikke fordi de faktisk lurer på det de "spør" om. Ts her. Hva skal jeg svare på egentlig? Det er ingen som har spurt meg om noen verdens ting. Anonymkode: 76b6a...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:18 #48 Del Skrevet mandag kl 21:18 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nah. Jeg ser på meg selv som bifil, men akkurat det å kikke på nakne folk er ikke så "spennende" med mindre jeg er betatt av noen og da er ansiktet like spennende. Er nok en overveiende hetero/bicurious greie at det er "forbudt og spennende" å like ei dame. Jeg har hatt kjærester av begge kjønn så det er ikke spennende i og for seg. Men det hender jeg kikker litt på folk i fellesdusjen fordi jeg er fascinert at få ser ut som meg. Jeg har ikke så typisk nordisk kropp. Og ja, damer glor typisk en del på meg, ikke fordi de er tiltrukket tror jeg, men fordi jeg har mer former enn de fleste av dem. Anonymkode: 00966...0f2 Jeg er lesbisk og er likens. Det er ikke spennende å se på noen i en fellesdusj. Jeg er jo kun tiltrukket av den jeg allerede er forelsket i uansett. Anonymkode: ecf7b...999 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:22 #49 Del Skrevet mandag kl 21:22 Jeg ser på andre i fellesdusjen, men ikke i positiv forstand for å si det sånn… alle er så feite.. valker og ekle kropper… det gir meg selvtillits boost samtidig som jeg blir litt småkvalm og tenker på den stakkars mannen som må være sammen med dem.. ja jeg er litt syk 😂 men jeg elsker å sammenligne og se hvor mye feitere alle er enn meg 😂 det gir meg stor glede 🙈 Anonymkode: 0c151...349 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudelutt1 Skrevet mandag kl 21:49 #50 Del Skrevet mandag kl 21:49 Holder blikket ned ettersom jeg vet folk flest har (for meg) merkelig forhold til naken kropp. Det er en kropp liksom, so what? Bryr meg ikke det minste om folk stirrer og kunne godt hatt fellesdusj med motsatt kjønn også, bryr meg pent lite egentlig. Finnes langt større problemer her i livet. Fellesdusj går helt fint. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet mandag kl 21:57 #51 Del Skrevet mandag kl 21:57 Det er sjelden jeg er i en fellesdusj, men er jeg det, så er jeg mest fokusert på mine egne gjøremål. Det er jo ikke det at jeg ikke ser andre mennesker, men jeg stirrer jo ikke. Finner en dusj, dusjer og tørker meg evt tar på bade shorts and off I go.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:58 #52 Del Skrevet mandag kl 21:58 Her sitter det en drøss med damer og er så naive at dere forer en mann med info og tørrprat. At dere ikke har lite grann evne til kritisk tenkning! Anonymkode: 79c2f...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:32 #53 Del Skrevet mandag kl 22:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bifil her. Titter aldri på andre da jeg selv vet at det er en ny dimensjon til "upassende" når jeg titter. Ikke bare er de nakne, men hvis de visste at jeg var bifil ville mange føle det som om det var en mann i garderoben. Alle skal få føle seg trygge i en garderobe så blikket passer jeg godt på! Anonymkode: 33364...9ae Trygg? Som en mann var i garderoben? Det har jeg faktisk aldri tenkt på, noengang. Å dele garderobe er jo helt normalt for meg, føler ikke jeg må passe meg for å ikke glo. Og jeg har levd lesbisk og ligget med damer, var tom gift med ei. Var selvsagt spennende å se puppene til hun jeg var betatt av da jeg var 17 i dusjen etter gymmen liksom. Og iblant har jeg sett en kropp som var overraskende fin avkledd. Men er jo ikke sånn at alle nakne damer er så deilige at jeg må se og se på dem. Har ikke det forholdet til å se ei rekke lettkledde eller splitter nakne menn, heller. Mange folk er i mine øyne anonyme, pussige, eller mindre pene, enten de er splitter nakne eller mer/ mindre kledd. Det er ikke et hot gourmetbord med min personlige smak bare fordi folk er avkledd liksom 😄 Nei, da tenker jeg heller at heterofile damer kan gå i seg selv når de scanner andre damers bryst og livvidde i det jeg antar er en slags uuttalt konkurranse om hvem som er finest i rommet, eller motsatt vinner pris for mest anonym....de har jo ikke en gang et snev av kåtskap som unnskyldning for å stå og glo. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet mandag kl 22:34 #54 Del Skrevet mandag kl 22:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Hva skal jeg svare på egentlig? Det er ingen som har spurt meg om noen verdens ting. Anonymkode: 76b6a...b07 Det er mange som kaller deg creepy og tilsvarende og noen tror at du er mann som lager runketråd. Du føler ikke behov for å oppklare eller svare på sånt fordi det ikke er formulert som et spørsmål? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet mandag kl 22:48 #55 Del Skrevet mandag kl 22:48 Fy faen så syk du er TS. Og dere andre som gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet mandag kl 23:10 #56 Del Skrevet mandag kl 23:10 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser på andre i fellesdusjen, men ikke i positiv forstand for å si det sånn… alle er så feite.. valker og ekle kropper… det gir meg selvtillits boost samtidig som jeg blir litt småkvalm og tenker på den stakkars mannen som må være sammen med dem.. ja jeg er litt syk 😂 men jeg elsker å sammenligne og se hvor mye feitere alle er enn meg 😂 det gir meg stor glede 🙈 Anonymkode: 0c151...349 Han må ikke, han kan gå, men det går bra. Hyggelig kan det være også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 05:41 #57 Del Skrevet tirsdag kl 05:41 Adrenalina1 skrev (6 timer siden): Fy faen så syk du er TS. Og dere andre som gjør det samme. Kanskje, men vi er ikke dømmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet tirsdag kl 06:01 #58 Del Skrevet tirsdag kl 06:01 Jeg ser på alt av folk med et blikk som kommer fra at jeg tegner. Men i fellesgarderoben er jeg mest opptatt med mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:16 #59 Del Skrevet tirsdag kl 06:16 Det vondt å lese at det er så mange som har så store komplekser over egen kropp og nakenhet. Å overkomme dette har vært en av mine virkelig store befrielser i livet. Jeg ser ikke spesielt bra ut, men i fellesdusjen gir jeg faen. Sliter du med fellesdusj - bruk det som terapi. Creeps finnes overalt og de kan være hvem som helst. Så prøv å legge det fokuset til side. De gjør deg tross alt ingenting galt. Du vil kunne figurere i noens hode, uansett om de har sett deg naken eller ei. Anonymkode: b37be...6fa 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:16 #60 Del Skrevet tirsdag kl 07:16 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 16.34): Det er på grunn av sånt som dette at jeg aldri skal inn i en fellesdusj, eller oppholde meg på andre steder der man skal være naken. Jeg klarer helt fint å dømme min egen kropp, trenger ikke hjelp av andre til å konstatere at jeg er fæl. Anonymkode: 171c1...f95 Det er vel ingen automatikk i at folk som ser på deg, synes du er "fæl"? Jeg synes det er trist at du virker til å bedømme din egen kropp som fæl uten å åpne opp for at det kan finnes folk som synes du er flott. Vi mennesker ser på hverandre fordi vi er nysgjerrige på hverandre, og ikke nødvendigvis for å dømme hverandre. Det ligger i vår natur. Vi er nysgjerrige og sammenlikner oss selv med andre hele tiden. Det er ved å se på hverandre at vi også kan kjenne igjen folk, og her er ansiktet viktig, men også resten av kroppen. Jeg tror heller ikke vi ser noe mer på hverandre når vi er nakne, enn når vi er påkledd. Er vi nakne, ser vi på kroppen til folk, og har folk klær på, ser vi også på kroppen til folk. Vi ser både på ansikt og resten av kroppen, og vi legger merke til kroppsformer uansett påkledning. Og det vi ikke ser, det liker ofte hjernen vår å lage sine egne forestillinger av. Anonymkode: a4a2b...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå