AnonymBruker Skrevet 9. februar #21 Del Skrevet 9. februar Er skikkelig glad i vin, men tåler det dårlig. Er i en fase av livet hvor jeg trenger det overskuddet jeg kan få. Så drikker veldig lite og skjeldent. Kanskje 4-6 glass i året. Noe sånt. Liker også godt den rabarbra og gin drikken fra Røros bryggeriet. Deler en sånn med mannen i blandt. Ellers avholds 😊 Anonymkode: 955e0...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #22 Del Skrevet 9. februar 3-4 ganger i måneden, 1 0,33 l. eplecider som jeg syns er veldig god, men som også er veldig dyr. Anonymkode: a88cb...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #23 Del Skrevet 9. februar 2 glass i uka på fredager. Anonymkode: 7c03e...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar #24 Del Skrevet 9. februar Pleier å kose meg med cider eller litt vin når helga kommer. Er veldig gla i å lage mat mens jeg nyter et glass vin 🍷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #25 Del Skrevet 9. februar Aldri. Anonymkode: fbf41...113 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 9. februar #26 Del Skrevet 9. februar Kanskje en gang i halvåret eller mindre. Men det er bare en drink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #27 Del Skrevet 9. februar Har nå drukket 3 enheter siste 7 mnd. Og det var samme kveld. Har tidligere hatt for stort inntak av alkohol, gikk ut over livskvaliteten og menneskene rundt meg. Er derfor svært fornøyd med tilværelsen uten alkohol, alt er bedre. Søvn, energi, hvilepuls, trening, fordøyelse, vekt, samvittighet, psykisk helse. Samt at jeg alltid er kjørbar hvis noe skulle skje, det er trygt å vite også. Anonymkode: fb959...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #28 Del Skrevet 9. februar Ca 1,5-2 enheter pr dag. Det er dager jeg drikker mer og dager jeg ikke drikker. Neste uke skal jeg på kundemøter i Brussel: da blir det mer. Anonymkode: 65925...652 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. februar #29 Del Skrevet 9. februar Så godt som aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. februar #30 Del Skrevet 9. februar 1-2 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #31 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvor mye? Anonymkode: d69cf...654 Aldri Anonymkode: df019...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. februar #32 Del Skrevet 9. februar Aldri. Jeg er ikke prinsipielt avholds (selv om jeg synes nordmenn drikker for mye), jeg liker bare ikke smaken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. februar #33 Del Skrevet 9. februar De siste årene? Sjelden, svært sjelden. Husker ikke sist jeg drakk alkohol nå helt sikkert for det er så lenge siden, men jeg husker jeg drakk og ble ganske full èn gang i juli 2022. Etter det husker jeg ikke om jeg har drukket - tror ikke det. Jeg unngår alkohol nå fordi det er en av de næringsmidlene/matvarene som er kjent for å utløse migrene hos migrenepasienter. Så lite som to øl eller ett-to glass vin vil gi meg smerter og migrene dagen etter. Det er det ikke verdt. Så jeg har unngått alkohol de siste årene. Orker ikke lide for det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #34 Del Skrevet 9. februar Drikker 1-2 flasker vin sånn 2 g pr måned. Noen ganger oftere på ferie. Har ingen glede av å bare ta 1-2 glass. Jeg drikker for å bli brisen. Anonymkode: f137e...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #35 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): 3-4 ganger i måneden, 1 0,33 l. eplecider som jeg syns er veldig god, men som også er veldig dyr. Anonymkode: a88cb...f75 Er en liten boks eplesider dyrt? De koster sånn 30 kr på Kiwi. Anonymkode: f137e...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #36 Del Skrevet 9. februar Fre og lør som regel. 2 øl og et glass vin eller 2. Anonymkode: c55b4...4e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 9. februar #37 Del Skrevet 9. februar 2-3 ganger i året. Julebord, sommerfest o.l. Da blir det 1-2 glass hvitvin. Eventuelt 1 øl om sommeren. Det blir mindre og mindre drikking hvert år. Trenger ikke alkohol for å ha det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #38 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er en liten boks eplesider dyrt? De koster sånn 30 kr på Kiwi. Anonymkode: f137e...5d2 Er sannsynligvis ikke snakk om billig eplesider fra Kiwi her, men kanskje en kvalitetssider fra en liten lokal produsent. Anonymkode: e45d4...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #39 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hvor mye? Anonymkode: d69cf...654 Et par øl 2-3 ganger i året. Anonymkode: d2e2a...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #40 Del Skrevet 9. februar Mer og mer. Før så drakk jeg aldri. Frakk mye når jeg var ung til jeg ble mor. Så drakk jeg neste aldri. Så no når ungene har flyttet og jeg har litt fri fra jobb så kan jeg godt ta meg et glass vin. Rolig på jobb neste dag så kan jeg godt kos meg med et glass. Så annen hver uke da kanskje? Ett eller to glass vin. Anonymkode: 9a90d...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå