Cartman Skrevet onsdag kl 19:37 #101 Del Skrevet onsdag kl 19:37 Alt er ubehagelig for dramaqueens. Normale kvinner klarer å stå opp for seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:27 #102 Del Skrevet onsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er formfull, det bruker jo å trekke til seg litt verre oppmerksomhet kanskje det er noe faderlig over det? Kommenterer han på kroppen din? Anonymkode: c8a12...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:27 #103 Del Skrevet onsdag kl 20:27 Cartman skrev (48 minutter siden): Alt er ubehagelig for dramaqueens. Normale kvinner klarer å stå opp for seg selv. Normale kvinner blir dessverre også trakassert. Og jo mer attraktiv, og jo oftere singel, jo flere skuffede menn. Som roper opp om alt fra hore til prinsesse og dramaqueen, når alt man hvisket var et nei takk Anonymkode: d3797...789 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 #104 Del Skrevet onsdag kl 20:37 men det er jo grunnleggende viktig å være litt skeptisk til folk man treffer. for alt man vet så vet man jo aldri om det er utslagsgivende for et langt liv i tortur. de som kritiserer folk for å være for lukket eller lite vennlig innstilt er vel de samme som nok er ganske kritisk fra før av, kan jeg tenke meg, eller som er relativt "sterk" på den måten at de ikke tiltrekker seg weirdos som har lyst til å finne en med dårlig selvtillit eller veldig tillitsfull som tror at alt er noe galt med en selv. Anonymkode: 78376...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:31 #105 Del Skrevet torsdag kl 23:31 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 21.27): Normale kvinner blir dessverre også trakassert. Og jo mer attraktiv, og jo oftere singel, jo flere skuffede menn. Som roper opp om alt fra hore til prinsesse og dramaqueen, når alt man hvisket var et nei takk Anonymkode: d3797...789 Gjelder det i alle aldre føler du, eller kun når du var ung? Anonymkode: cb3ee...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:49 #106 Del Skrevet torsdag kl 23:49 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 0.03): Men hvorfor er det slik at om man ber noen du liker, en på butikken, en bekjent, en nabo, eller omså en ukjent ut på en kaffe, eller noe som signaliserer at jeg synes du virker spennende\flott\hyggelig og har lyst å bli bedre kjent med deg, så synes mange av dere at det "creepy" og ikke akseptabelt? Anonymkode: cb3ee...c43 Det holder ikke at du liker de. Du må føle at de liker deg også. Man blir ikke med en man har truffet på butikken eller en nabo og ihvertfall ikke en helt fremmed, på date sånn uten videre. Jeg liker ikke slike som er veldig pågående uansett, men heller en forsiktig tilnærming, om man føler det er en viss kjemi. Anonymkode: b2387...cc6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:53 #107 Del Skrevet torsdag kl 23:53 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 18.50): Som mann, ville jeg også følt at det var ubehagelig hvis en kvinne kom opp til meg på butikken. Det er ikke normalt lenger. Men hvorfor sluttet det å bli normalt. Jeg tror svaret er at folk kjeder seg langt mindre enn de gjorde før på grunn av teknologi, så da har folk blitt mye mer selektiv med hvem de vil tilbringe tid med. Anonymkode: 61205...bf8 Hvorfor sluttet det å bli normalt? jeg tror det avtok i takt med at kvinner kunne velge friere. På 70 tallet kanskje. Vi klarer oss på egen lønn nå. Vi har venner. Utdanning, Jobber fullt. Har det som plommen i egget. Skal en mann inn i livet, må han tilføre verdi. Og den verdien må være litt mer enn at han synes jeg var pen og ønsker å date meg uten å vite NOE SOM HELST om hvem jeg er annet enn at vi går på samme matbutikk. Om noen inviterer meg ut fordi de er nysgjerrige på noe jeg har sagt, gjort eller skrevet, kjempekult. Om de liker fasongen min, nei. Da har vi så totalt ulike verdier vi ser etter i en partner. Det er egentlig så sykt lite som skal til for å ikke være creepy, siklende og ubehagelig. Rådene ligger her i tråden. Reine bruksanvisningen. Men istedenfor å lytte, velger dere nok en gang å bli fornærmet, og hevder at "feil" kvinner svarer, det handler ikke om deg, det er en ytre faktor du ikke rår over. Behagelig. Bekreftende. Anonymkode: 8f2bb...8ed 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå