Cartman Skrevet onsdag kl 19:37 #101 Del Skrevet onsdag kl 19:37 Alt er ubehagelig for dramaqueens. Normale kvinner klarer å stå opp for seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:27 #102 Del Skrevet onsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er formfull, det bruker jo å trekke til seg litt verre oppmerksomhet kanskje det er noe faderlig over det? Kommenterer han på kroppen din? Anonymkode: c8a12...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:27 #103 Del Skrevet onsdag kl 20:27 Cartman skrev (48 minutter siden): Alt er ubehagelig for dramaqueens. Normale kvinner klarer å stå opp for seg selv. Normale kvinner blir dessverre også trakassert. Og jo mer attraktiv, og jo oftere singel, jo flere skuffede menn. Som roper opp om alt fra hore til prinsesse og dramaqueen, når alt man hvisket var et nei takk Anonymkode: d3797...789 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 #104 Del Skrevet onsdag kl 20:37 men det er jo grunnleggende viktig å være litt skeptisk til folk man treffer. for alt man vet så vet man jo aldri om det er utslagsgivende for et langt liv i tortur. de som kritiserer folk for å være for lukket eller lite vennlig innstilt er vel de samme som nok er ganske kritisk fra før av, kan jeg tenke meg, eller som er relativt "sterk" på den måten at de ikke tiltrekker seg weirdos som har lyst til å finne en med dårlig selvtillit eller veldig tillitsfull som tror at alt er noe galt med en selv. Anonymkode: 78376...0de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:31 #105 Del Skrevet torsdag kl 23:31 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 21.27): Normale kvinner blir dessverre også trakassert. Og jo mer attraktiv, og jo oftere singel, jo flere skuffede menn. Som roper opp om alt fra hore til prinsesse og dramaqueen, når alt man hvisket var et nei takk Anonymkode: d3797...789 Gjelder det i alle aldre føler du, eller kun når du var ung? Anonymkode: cb3ee...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:49 #106 Del Skrevet torsdag kl 23:49 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 0.03): Men hvorfor er det slik at om man ber noen du liker, en på butikken, en bekjent, en nabo, eller omså en ukjent ut på en kaffe, eller noe som signaliserer at jeg synes du virker spennende\flott\hyggelig og har lyst å bli bedre kjent med deg, så synes mange av dere at det "creepy" og ikke akseptabelt? Anonymkode: cb3ee...c43 Det holder ikke at du liker de. Du må føle at de liker deg også. Man blir ikke med en man har truffet på butikken eller en nabo og ihvertfall ikke en helt fremmed, på date sånn uten videre. Jeg liker ikke slike som er veldig pågående uansett, men heller en forsiktig tilnærming, om man føler det er en viss kjemi. Anonymkode: b2387...cc6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:53 #107 Del Skrevet torsdag kl 23:53 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 18.50): Som mann, ville jeg også følt at det var ubehagelig hvis en kvinne kom opp til meg på butikken. Det er ikke normalt lenger. Men hvorfor sluttet det å bli normalt. Jeg tror svaret er at folk kjeder seg langt mindre enn de gjorde før på grunn av teknologi, så da har folk blitt mye mer selektiv med hvem de vil tilbringe tid med. Anonymkode: 61205...bf8 Hvorfor sluttet det å bli normalt? jeg tror det avtok i takt med at kvinner kunne velge friere. På 70 tallet kanskje. Vi klarer oss på egen lønn nå. Vi har venner. Utdanning, Jobber fullt. Har det som plommen i egget. Skal en mann inn i livet, må han tilføre verdi. Og den verdien må være litt mer enn at han synes jeg var pen og ønsker å date meg uten å vite NOE SOM HELST om hvem jeg er annet enn at vi går på samme matbutikk. Om noen inviterer meg ut fordi de er nysgjerrige på noe jeg har sagt, gjort eller skrevet, kjempekult. Om de liker fasongen min, nei. Da har vi så totalt ulike verdier vi ser etter i en partner. Det er egentlig så sykt lite som skal til for å ikke være creepy, siklende og ubehagelig. Rådene ligger her i tråden. Reine bruksanvisningen. Men istedenfor å lytte, velger dere nok en gang å bli fornærmet, og hevder at "feil" kvinner svarer, det handler ikke om deg, det er en ytre faktor du ikke rår over. Behagelig. Bekreftende. Anonymkode: 8f2bb...8ed 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #108 Del Skrevet 4 timer siden Jeg satt en gang og snakket med en gruppe mennesker og alt er helt fint. Så etter et par timer spør han ene om jeg ville være med å ta en kaffe med han en dag. Da sa jeg at jeg hadde kjæreste. Da snudde stemningen fra å være fredelig og fin til å bli veldig aggressiv fra denne mannen. Jeg måtte da etter noen minutter si til ene vennen min at det var på tide jeg gikk. Og det er den snille historien jeg har. Jeg har blitt fysisk angrepet og opplevd mere traumatiske ting også. Menn er ustabile og sinte. Jeg kjenner ihvertfall ikke til noe annet. Jeg har endret måten jeg kler meg på når jeg skal ut på byen en tur. Anonymkode: c8a12...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #109 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 0.03): Jeg har en følelse når jeg leser her på forumet at veldig mange klager over at menn på tinder bare er ute etter sex. Og det tror jeg fort kan stemme. Men hvorfor er det slik at om man ber noen du liker, en på butikken, en bekjent, en nabo, eller omså en ukjent ut på en kaffe, eller noe som signaliserer at jeg synes du virker spennende\flott\hyggelig og har lyst å bli bedre kjent med deg, så synes mange av dere at det "creepy" og ikke akseptabelt? Anonymkode: cb3ee...c43 Og be en bekjent ut på kaffe ser jeg ingenting creepy ved. En tilfeldig på butikken ? Jeg synes det er kjempe ubehagelig. Når en ukjent på butikken ber meg ut på kaffe , er det jo åpenbart kun på grunn av mitt utseende , altså noen han liker som i noen han liker utseende på? Da er det jo sex han skal ha. Og det er mye mer creepy enn Tinder, for der er man to om og være søkende, og man kan på avstand vurdere og blokkere om man ikke ønsker det samme. Og bare gå til en fremmed på butikken og spørre om de vil ta en kaffe/ om tlf nr/ eller om de er singel - altså gå bort til en fremmed og si « skal vi pule» med andre ord- æsj , æsj æsj. Jeg fatter ikke trenden og freidigheten, og en tør jo snart ikke smile til folk mer. Er det sånn vi kvinner skal bli skrent fra og gå i korte skjørt igjen ? og be en bekjent eller nabo er noe helt annet. Man har kanskje småsnakket litt, funnet ut at den andre er hyggelig, morsom , har noe felles - og faktisk kan TA EN KAFFE og ha noe og PRATE om? Supert. Mer av det. Anonymkode: cecb4...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #110 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 0.31): Gjelder det i alle aldre føler du, eller kun når du var ung? Anonymkode: cb3ee...c43 Skjedde sist gang for noen mnd sia. Jeg er 45. Anonymkode: d3797...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 3 timer siden #111 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 0.03): så synes mange av dere at det "creepy" og ikke akseptabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #112 Del Skrevet 3 timer siden Ardenus skrev (3 minutter siden): Det er ikke den enkelte replikken som er creepy nei. Mer blant annet kroppsspråk. I bilde 2 er mannen fysisk nærmet dama, han har tom tatt fingrene innenfor hennes "cubicle". Anonymkode: d3797...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #113 Del Skrevet 3 timer siden Daria skrev (På 9.2.2025 den 11.17): Og noen menn klarer å oppføre seg på en måte som avbryter den indre dialogen kjapt Nøyaktig hvordan er den oppførselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #114 Del Skrevet 2 timer siden Jeg liker det når det er organisk, ser en kjekk mann og han kommer til meg og sier jeg er fin og praten flyter fordi det er kjemi. Mye bedre enn Tinder fordi man faktisk har møttes og vedkommende kan ikke skjule seg bak en skjerm. Men - har også opplevd å bli bedt ut på bussen og andre offentlige steder og det har vært aggressivt, dvs jeg har ikke «hatt lov» til å si nei. Og da blir jeg livredd. Når noen kommer opp til meg og er bastante tenker jeg psykopat og fare. Og er så mange drap hvor kvinner blir drept fordi de avviste fyren at man gjør klokt i å følge magefølelse her. Men vet du hva. En ydmyk og søt etterspørsel av date er innafor for kvinner flest. Er kun psykopatene jeg beskriver over her som mener kvinner ikke ønsker å bli bedt ut. Fordi de ikke har antenner til å gjøre det søtt og autentisk, men heller truende eller «off». Så skylder de på kvinnene som følger egne fornuftige instinkter. Anonymkode: 10e78...ca3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #115 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg liker det når det er organisk, ser en kjekk mann og han kommer til meg og sier jeg er fin og praten flyter fordi det er kjemi. Mye bedre enn Tinder fordi man faktisk har møttes og vedkommende kan ikke skjule seg bak en skjerm. Men - har også opplevd å bli bedt ut på bussen og andre offentlige steder og det har vært aggressivt, dvs jeg har ikke «hatt lov» til å si nei. Og da blir jeg livredd. Når noen kommer opp til meg og er bastante tenker jeg psykopat og fare. Og er så mange drap hvor kvinner blir drept fordi de avviste fyren at man gjør klokt i å følge magefølelse her. Men vet du hva. En ydmyk og søt etterspørsel av date er innafor for kvinner flest. Er kun psykopatene jeg beskriver over her som mener kvinner ikke ønsker å bli bedt ut. Fordi de ikke har antenner til å gjøre det søtt og autentisk, men heller truende eller «off». Så skylder de på kvinnene som følger egne fornuftige instinkter. Anonymkode: 10e78...ca3 Er 100 prosent enig i det negative, skummelt, sannt at de skylder på kvinner når det er dem som ikke har antenner. Lurer på hvordan det føles at noen du er tiltrukket av og som er koslig, faktisk tar kontakt? Har aldri i mitt liv opplevd en mann prøve seg på meg på ekte. Har fått noen rare meldinger, men aldri en normal og søt samtale, flørt. Må inrømme jeg lukker meg veldig, men kan være lun basert på utsendet mitt også. Jeg burde ta neseopprasjon å nå er jeg i 30 årene som selvsagt minker flørten. Anonymkode: 14dfe...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #116 Del Skrevet 2 timer siden askjiir skrev (56 minutter siden): Nøyaktig hvordan er den oppførselen? Det er her de mye omtalte sosiale evnene kommer inn i bildet - at man kan lese situasjonen, stemningen og det mennesket man prøver å kommunisere med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 2 timer siden #117 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Daria skrev (4 minutter siden): Det er her de mye omtalte sosiale evnene kommer inn i bildet - at man kan lese situasjonen, stemningen og det mennesket man prøver å kommunisere med. Man kan lese de helt fint og allikevel få en "fuck off styggen" fra damen du sier hei til. Dårlige mennesker finnes faktisk, blant kvinner også. Endret 2 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #118 Del Skrevet 2 timer siden askjiir skrev (Akkurat nå): Man kan lese de helt fint og allikevel få en "fuck off styggen" fra damen du sier hei til. Dårlige mennesker er det en del av, blant kvinner også. Da har du ikke lest dem fint, så fremt ikke de lokke til seg mennesker for å mobbe dem. Anonymkode: 14dfe...6b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1 time siden #119 Del Skrevet 1 time siden askjiir skrev (3 minutter siden): Man kan lese de helt fint og allikevel få en "fuck off styggen" fra damen du sier hei til. Dårlige mennesker finnes faktisk, blant kvinner også. Hvis en kvinne svarer deg på den måten har hun helt klart også forbedringspotensiale når det gjelder kommunikasjon og sosial evner, men du har definitivt ikke lest hverken henne eller situasjonen spesielt godt i utgangpunktet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1 time siden #120 Del Skrevet 1 time siden La oss heller snu litt på det: Hvis man ønsker å finne en partner, hva sitter vi egentlig da igjen med av akseptable arenaer å møtes på? For datingapper er det åpenbart ikke. Datingapper er designet for å være en pengemaskin, ikke for å hjelpe folk å finne den store kjærligheten. Dersom man heller ikke kan be ut noen man ikke kjenner fra før, hva står man egentlig igjen med? Ikke alle har et stort nettverk eller en vennegjeng med potensielle kandidater, og romantiske forhold med noen man har en profesjonell relasjon til kan åpenbart være problematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå