Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ja - jeg ble logget av for litt siden og får ikke logget meg inn igjen. Snodig!

Skrevet

Jeg får heller ikke logget meg inn igjen, etter at jeg ble hevet ut.

Gjest camillo
Skrevet

Pokker. :sur:

(Men samtidig litt fint at det er MSN i seg selv, og ikke denne satans-pc'n her igjen.)

Skrevet

Jeg ble logget av men kom på igjen uten problemer!

Skrevet

Trodde det var hos meg det var noe galt jeg, men heldigvis ikke det da!

Skrevet

Min funker ikke.

Gjest camillo
Skrevet
Nei, det er nok ikke bare deg.

Får fremdeles ikke logget meg på! Og jeg som skulle chatte litt med gubben før jeg la meg :grine:

Eg au. :sur: (Vel, ikke gubben, men dog.)

Gjest Gjest
Skrevet

Min erfremdeles oppe, no problemo! (og ja, det var meg over her)

Gjest camillo
Skrevet
Min erfremdeles oppe, no problemo! (og ja, det var meg over her)

Fremdeles rart! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Bor du i Tyskland?

Bare en innskytelse :ler:

Ikke ert oss da, her er det dyp fortvilelse ;)

:ler: Bor i Norge jeg altså! ;)

Skrevet

Er noe feil med msn i kveld, vet om flere som har blitt logget av.

Her fungerer det fint (foreløpig!), og jeg bor også i Norge. ;)

Skrevet

Funker her og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...