Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Ja - jeg ble logget av for litt siden og får ikke logget meg inn igjen. Snodig!
Gjest 1111 Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Jeg får heller ikke logget meg inn igjen, etter at jeg ble hevet ut.
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Pokker. (Men samtidig litt fint at det er MSN i seg selv, og ikke denne satans-pc'n her igjen.)
Amanlis Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Trodde det var hos meg det var noe galt jeg, men heldigvis ikke det da!
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #12 Skrevet 7. mars 2006 Nei, det er nok ikke bare deg. Får fremdeles ikke logget meg på! Og jeg som skulle chatte litt med gubben før jeg la meg ← Eg au. (Vel, ikke gubben, men dog.)
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #13 Skrevet 7. mars 2006 Min erfremdeles oppe, no problemo! (og ja, det var meg over her)
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #14 Skrevet 7. mars 2006 Min erfremdeles oppe, no problemo! (og ja, det var meg over her) ← Fremdeles rart!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #15 Skrevet 7. mars 2006 Bor du i Tyskland? Bare en innskytelse Ikke ert oss da, her er det dyp fortvilelse ← Bor i Norge jeg altså!
lillesky Skrevet 7. mars 2006 #18 Skrevet 7. mars 2006 Er noe feil med msn i kveld, vet om flere som har blitt logget av. Her fungerer det fint (foreløpig!), og jeg bor også i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå