AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:51 #21 Del Skrevet mandag kl 07:51 Bbbb skrev (11 timer siden): Under muskelen. Dråpeformet. 360 g. Det har gått helt fint for meg. Takk for svar Ble dråpeform bra følte du? I forhold til runde. Ble det fylde oppe og? 360g mye eller lite? Her mente han at jeg trengte 475 , føler det var veldig mye. ubder muskelen, dråpeform. Anonymkode: 70c3c...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:52 #22 Del Skrevet mandag kl 07:52 Føles dråpeform mindre ut enn runde, så må ha større? Anonymkode: 70c3c...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet mandag kl 14:00 #23 Del Skrevet mandag kl 14:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar Ble dråpeform bra følte du? I forhold til runde. Ble det fylde oppe og? 360g mye eller lite? Her mente han at jeg trengte 475 , føler det var veldig mye. ubder muskelen, dråpeform. Anonymkode: 70c3c...acf Ja, jeg synes det. Men samtidig så jeg har ikke hatt runde proteser før så har ikke noe å sammenligne med. Resultatet ble slik jeg ønsket og som kirurgen og jeg hadde snakket om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:07 #24 Del Skrevet mandag kl 14:07 Ble aldri bra. Stygt resultat, mye smerter, og sprukken silikon og forkalket kapsel etter få år fordi muskelaktivitet presser og ødelegger over tid. Anonymkode: ddbf0...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Msnice Skrevet mandag kl 14:58 #25 Del Skrevet mandag kl 14:58 AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 21.40): Takk for svar alle! Ja jeg har lest mye negativt om det, men 2 tomme hengelommer etter graviditet og vektnedgang er ikke noe særlig! Savner å ha pupper! Og tenkt på dette i mange år! Håper det er verdt det og ikke blir syk. Er jo en sjangs man tar! Anonymkode: 70c3c...acf Har du i stedet vurdert løft eller fettransplantasjob? Kan bli veldig fint og betydelig lavere helserisiko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:59 #26 Del Skrevet mandag kl 14:59 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ble aldri bra. Stygt resultat, mye smerter, og sprukken silikon og forkalket kapsel etter få år fordi muskelaktivitet presser og ødelegger over tid. Anonymkode: ddbf0...8c3 Dessverre mange som opplever dette men synes det er flaut eller leit å stå frem. Synd det er så liten åpenhet - da går bare flere i denne fella. Anonymkode: 7bbbd...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:01 #27 Del Skrevet mandag kl 15:01 Msnice skrev (2 minutter siden): Har du i stedet vurdert løft eller fettransplantasjob? Kan bli veldig fint og betydelig lavere helserisiko. Har ikke fett på kroppen å ta av desverre, det var den opprinnelige planen om jeg hadde hatt det ja! Anonymkode: 70c3c...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:04 #28 Del Skrevet mandag kl 15:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke fett på kroppen å ta av desverre, det var den opprinnelige planen om jeg hadde hatt det ja! Anonymkode: 70c3c...acf Da har du alltids muligheten for løft, om du sliter med heng. Hvis du er veldig tynn så skal det mye til at det blir pent med silikon. Kantene vil sannsynligvis bli synlige og det vil ikke se naturlig ut. Jeg måtte legge endrl fett utenpå silikonen for at det skulle bli fint. Er også slank men hadde litt fett på lår. Anonymkode: 7bbbd...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:26 #29 Del Skrevet mandag kl 18:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dessverre mange som opplever dette men synes det er flaut eller leit å stå frem. Synd det er så liten åpenhet - da går bare flere i denne fella. Anonymkode: 7bbbd...c33 Får håpe noen hører, selv om jeg ikke tør stå fram mer enn som "anonym". Nå må jeg fjerne det, men det koster mye, og er livredd for resultatet. Muskelen deles i to, og stor sjanse for at den ikke legger seg pent igjen etterpå. Å legge under muskel er det dummeste man kan gjøre. Jeg skulle ønske jeg hadde lest mye mer om dette før jeg var så dum. Anonymkode: ddbf0...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:39 #30 Del Skrevet mandag kl 18:39 AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 21.38): Hvordan er det med dråpeform, mer fornøyd med de? Ser mer ekte ut? Smertene etter det? Er de over eller litt under muskelen? Anonymkode: 70c3c...acf De er fortsatt under muskel. Dråpeformede gir et litt mer naturlig utseende, men man ser lett fortsatt fra siden at jeg har silikon da jeg har lav fettprosent på overkroppen. Jeg hadde 225 cc første gang og økte til 350. Trodde de skulle bli mye større men det ble de ikke. Ser nesten flat ut under en løs genser uten bh og bruker en C80/85 i bh, Jeg er høy og litt bredskuldret, hadde fint tålt litt større. Anonymkode: a961f...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:11 #31 Del Skrevet mandag kl 21:11 Takk for svar Anonymkode: 70c3c...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå