AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:11 #81 Del Skrevet onsdag kl 12:11 Jeg er i et mye nyere forhold enn deg. Han hadde umiddelbart kommet om jeg var på sykehus. Dropp denne "mannen" Anonymkode: 003e2...11e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:24 #82 Del Skrevet onsdag kl 13:24 Virker mer og mer som trolleinnelgg siden TS ikke svarer noen Anonymkode: 490a5...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:40 #83 Del Skrevet onsdag kl 14:40 Maleficenta skrev (2 timer siden): Dette blir rene spekulasjoner Det blir jo alt her. I stedet for å hoppe på "dump" så kan man kanskje tenke på om fyren sliter med noe. Anonymkode: 215b2...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:24 #84 Del Skrevet onsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det blir jo alt her. I stedet for å hoppe på "dump" så kan man kanskje tenke på om fyren sliter med noe. Anonymkode: 215b2...865 Ts, oppdatering: Takk som påpeker dette, og ja du har helt rett. Han sliter med noe personlig, som i dette tilfellet også gikk ut over meg. Møtte han til slutt og vi fikk snakka. Forstår bedre hans side, og tenker det er en forklaring... Men det er IKKE en unnskyldning for å oppføre seg så bedrittent. Derfor sagt jeg trenger at han finner ut av problemene sine på egenhånd før han så vurderer å kontakte meg igjen. Av hensyn til han kommer jeg ikke til å dele hva dette gjelder. Håper dere forstår den. Anonymkode: 3e219...21d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:11 #85 Del Skrevet torsdag kl 18:11 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 16.24): Ts, oppdatering: Takk som påpeker dette, og ja du har helt rett. Han sliter med noe personlig, som i dette tilfellet også gikk ut over meg. Møtte han til slutt og vi fikk snakka. Forstår bedre hans side, og tenker det er en forklaring... Men det er IKKE en unnskyldning for å oppføre seg så bedrittent. Derfor sagt jeg trenger at han finner ut av problemene sine på egenhånd før han så vurderer å kontakte meg igjen. Av hensyn til han kommer jeg ikke til å dele hva dette gjelder. Håper dere forstår den. Anonymkode: 3e219...21d Tror du gjør lurt i å ikke være sammen med ham i denne perioden, for det blir lett en sovepute for ham for å slippe å ta tak i problemene sine og å gjøre det lenge nok til at han blir frisk. Pr. i dag bør ikke han være i et forhold. Og du bør da heller ikke være med ham, for det å bli behandlet så råttent som han behandler deg, det ødelegger noe i deg for hver eneste gang du opplever det. Uansett hva han sliter med, så vet du nå at når han sliter, så tyr han til rus og han distanserer seg fra de nærmeste. Så fortsetter du med ham er det dette du må forvente. Ta vare på deg selv, beskytt deg selv. Om han tar tak i eget liv og går i behandling, så kan han heller ev. ta kontakt med deg i fremtiden, om han har ryddet opp i livet sitt. ❤️ Anonymkode: 07968...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå