AnonymBruker Skrevet 9. februar #61 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oppdatering, ts: Avtalte å møttes kl 14 og gå tur mens vi pratet om dette. Møtte opp på avtalt sted til avtalt tid. Venter og venter. Han møtte ikke opp. Prøvde å ringe han, kom bare til mobilsvar... Arrghh blir så irritert, hvertfall når det var han som så absolutt ville prate og foreslo kl 14?!?!? Anonymkode: 3e219...21d Håper ikke du gir han enda flere sjanser til å vise at han gir faen nå. Anonymkode: ec27e...a72 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #62 Del Skrevet 9. februar petterm skrev (17 timer siden): Han er faktisk 26, men oppfører seg ikke sånn! Ts skrev: "Jeg er 24, han er snart 26." Ja, jeg mente i hodet.. Mange attenåringer fyller ikke flere ganger i uka, og mange har utviklet empati.. Anonymkode: df549...2bb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #63 Del Skrevet 9. februar Er du sikker på han ikke allerede har en kjæreste/samboer/familie/barn? Merkelig når folk forsvinner sånn, og han gjorde det igår igjen. Kanskje han har blitt ferska? Anonymkode: 7da3d...2e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 9. februar #64 Del Skrevet 9. februar Og hvor mange nye sjanser har du tenkt å gi ham?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #65 Del Skrevet 9. februar Jeg kjenner jeg blir sjokkert over at det finnes mennesker som kan oppføre seg så utrolig råttent. Hva er dette? De må jo være helt forferdelige mennesker. Anonymkode: 6b44c...68a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #66 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Oppdatering, ts: Avtalte å møttes kl 14 og gå tur mens vi pratet om dette. Møtte opp på avtalt sted til avtalt tid. Venter og venter. Han møtte ikke opp. Prøvde å ringe han, kom bare til mobilsvar... Arrghh blir så irritert, hvertfall når det var han som så absolutt ville prate og foreslo kl 14?!?!? Anonymkode: 3e219...21d Du har gitt han altfor mange sjanser allerede og nå dette. Han respekterer deg ikke fordi du utviser lite selvrespekt. Sett foten ned ordentlig denne gangen og gjør det slutt en gang for alle. Ingen mer sjanser. Det er på overtid allerede. Anonymkode: 6f568...8fb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #67 Del Skrevet 9. februar Blir slutt nestegang han skal på byen da. Anonymkode: 0c08f...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #68 Del Skrevet 9. februar Noen menn er slik at de bare er fine menn til forhold er etablert, da trenger de ikke være greie lenger fordi de har deg. Kortere oppsummert: mannen er en egoist. Egoister utgjør ikke gode partnere (eller fedre). Bare det at han ikke besøker deg på sykehuset men heller drar på fylla. Fyren skal liksom være på det mest nyforelska. Tenk da så jævelig han blir om et par år. Anonymkode: 27fa2...007 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #69 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering, ts: Avtalte å møttes kl 14 og gå tur mens vi pratet om dette. Møtte opp på avtalt sted til avtalt tid. Venter og venter. Han møtte ikke opp. Prøvde å ringe han, kom bare til mobilsvar... Arrghh blir så irritert, hvertfall når det var han som så absolutt ville prate og foreslo kl 14?!?!? Anonymkode: 3e219...21d Du må slutte å avtale møter med denne fyren. Han driver jo og leker/kødder med deg. Foreslår at du bare driter i hele fyren og kutter å svare han helt. Han vil forresten komme løpende da til slutt fordi han liker tydeligvis å spille spill. Da må du ikke falle for noe han sier. Husk at han driver et spill. Aldri hørt makan til det du forteller. Så lite interessert han er i noe som har med deg å gjøre. Det er helt hinsides det dette mannen holder på med. Bare kutt all kontakt. Ikke spør etter han mere. Ikke ønsk noen samtale. Han har tatt sitt valg. Hva har dere hos hverandre? Ingenting viktig håper jeg. Tannbørste går jo bare rett i bosset i hvertfall. Hjertet mitt går ut til deg. Dette er så sprøtt. Men så bra han viste det nå hvem han egentlig er. Han er søppel og du er en skatt. Du finner bedre enn dette. ♥️♥️♥️ Anonymkode: f4cdd...42c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #70 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir sjokkert over at det finnes mennesker som kan oppføre seg så utrolig råttent. Hva er dette? De må jo være helt forferdelige mennesker. Anonymkode: 6b44c...68a Jeg datet en i fjor som fremstod som verdens fineste, jeg sverger samme dag vi var enige om at det var et forhold falt maska og jeg kjente han ikke lenger. Men var fremdeles forelsket og dum. Han tok meg med på tur og snakket om at jeg skulle pynte meg til fredagen for da skulle han virkelig ta meg med på noe fint. Så kommer fredagen, jeg gleder meg og pynter meg, og han drikker seg full med 2 kompiser som også var på denne ferien (men ikke med oss) og deres 2 damer, og sa jeg ikke fikk komme før de var ferdig med moroa. Jeg var så fortvilet at jeg dro ut å drakk selv, og ble forsøkt overfalt av en drosjesjåfør. Ringte «kjæresten» å fortalte dette, han kom fremdeles ikke hjem til hotellet før morgenen etter. Nå ser jeg det som min plikt i å forsvare andre kvinner mot egoister, og finne seg en som fortjener dem. Ingen tvil for meg om at ts dater «min eks» her, og håper hun tar til fornuft og dumper. Slike menn fortjener ikke forhold. Anonymkode: 27fa2...007 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:47 #71 Del Skrevet søndag kl 15:47 Få med deg en venninne eller kompis, et vennepar, en far eller bror. Ta med alle sakene han har hatt hos deg, lever dem og ta med deg dine egne saker fra hans bolig. Ikke gå inn i hans bolig alene med ham! Om det du har med ham ikke har spesiell affeksjonsverdi, så hadde jeg bare ansett det som tapt om han ikke var hjemme når du og den du tar med kom. Det er verdt å tape litt ting for å bli kvitt en slik dysfunksjonell egoist! Hans ting hadde jeg bare dumpet på trappa hans og sendt en melding om at det stod der. Nå vet du at han ikke er noe å samle på. Det er veldig bra at han viste deg hvem han er allerede nå, så slipper du å kaste bort mer av ditt liv på ham. Tenk hvor ille det hadde vært om du hadde fått barn med en som er så ustabil, ruser seg så ofte og mye og generelt har så lite omtanke for andre. Vær sjeleglad for at du nå slipper å kaste bort mer tid på ham! Som sagt, ikke møt denne mannen alene noen gang. Kutt all kontakt med ham, blokker ham fra sosiale medier. Og aldri, aldri, aldri la deg lure inn i noe med ham igjen! Siden dere har felles vennekrets, fortell en eller få du stoler 100 % på og som du vet vil støtte deg sannheten om hvordan han er, slik at hvis han begynner å spre falske rykter om deg (det tror jeg dessverre det er en risiko for at han kommer til å gjøre), så kan gode venner stå opp for deg også. I tillegg, jobb for å utvide nettverket ditt med helt andre mennesker også, slik at du ikke blir avhengig av å gå i samme vennekrets som han gjør hele tiden. Du kan godt beholde de vennene du har der, men det er lurt å få litt flere du kan være nær med og gjøre ting med, det gjør deg mindre sårbar, hvis han skulle komme til å lage drama og manipulere vennekretsen. Ta vare på deg selv fremover! ❤️ Anonymkode: 07968...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:59 #72 Del Skrevet søndag kl 15:59 Jeg var sammen med en fyr som jeg kan se nå etter det ble slutt (jeg var blind for det når vi var sammen) at han laget mye drama og styr og jeg var så forvirret og forstod ikke hva som foregikk. Jeg trodde ting skjedde tilfeldig, men ser nå at han planla det hele tiden. Han kunne foreksempel be meg komme en plass. Jeg ville ikke, men lot meg overtale etter mas. Når jeg kom frem så fortalte han meg at jeg måtte gå fordi eksen hans var kommet. Forstår nå at det var planlagt. Han oppsøkte meg på byen etter at jeg ikke ville være med han fordi han forsøkte å lage drama tidligere på dagen. Da sa han til meg, "bare vent her, jeg skal bare på do". Og så sto jeg der og ventet og ventet og ringte han når han aldri kom tilbake. Da ble tlf svart, men jeg hørte kun han snakke med en dame. Tror han var på typ Narvesen eller deli de luca eller noe og hun var kasserer. Da forsto jeg faktisk at han lurte meg med vilje og ville at jeg skulle ringe etter han. Sikkert for at han skulle føle seg ettertraktet. Jeg kan se nå så mange sånne episoder han skapte. Må ha vært kjedelig for han når jeg ikke var sjalu eller noe. En gang skrev han melding og sa at han og en gjeng var hjemme hos han. Så svarte jeg "å, ja, hvem er du med da?" Han svarte ikke og jeg forsto at han laget noe styr igjen så jeg bare gadd ikke sende flere meldinger. Jeg så på tv og glemte hele greiene. Så fikk jeg melding etter to timer der jeg ble anklaget for avhør. Må ha vært kjedelig for han å vente i to timer på at jeg aldri gadd å spørre mere. Jeg var bare ikke interessert. 🤣🤣🤣 Sånne menn spiller spill. Ta vare på deg selv. Og bare drit i hele fyren. ♥️♥️♥️ Anonymkode: f4cdd...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:05 #73 Del Skrevet søndag kl 16:05 Ok. Nå har han vist deg opptil flere ganger at han bare lover og lyger. Hvor mange flere ganger må han ditche deg pga at han skal drikke seg drita til morgenkvisten før du innser at dette ikke er drømmemannen han utgav seg for å være? Han har rett og slett lurt deg. Og han er ikke flink til å skjule det engang. Nå er han lei, og vil at DU skal dumpe HAN, fordi det er slik feiginger avslutter "forhold". Anonymkode: 026e8...b16 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 16:08 #74 Del Skrevet søndag kl 16:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdatering, ts: Avtalte å møttes kl 14 og gå tur mens vi pratet om dette. Møtte opp på avtalt sted til avtalt tid. Venter og venter. Han møtte ikke opp. Prøvde å ringe han, kom bare til mobilsvar... Arrghh blir så irritert, hvertfall når det var han som så absolutt ville prate og foreslo kl 14?!?!? Anonymkode: 3e219...21d Nå har du fått din siste og endelige bekreftelse på at det ikke er vits å kaste bort mer tid på dette kreket. Ikke gidd å send mld eller kontakt han på noe vis. Og de tingene du har hos han. Drit i de. Kjøp nytt. De tingene han har hos deg. Enten behold de, kast de, putt de i en eske og sett de utenfor der han bor. Alt etter hva du gidder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:08 #75 Del Skrevet søndag kl 16:08 Heng tingene hans på døra hans i en pose, eller i postkassen. Trenger ikke å sende txt melding for det, bare heng det der. Og så hvis det er mulig for deg å bare drite i det du har hos han. Han vil gjerne prøve å bruke tingene dine hos han senere for å få deg til å komme og da er han verdens greieste plutselig. Min eks prøvde alltid på dette etter å ha vært sånn som din. Når han skrev meld siste gangen og sa han hadde funnet klær hjemme hos seg, så svarte jeg "kast det". Og kun den setningen. Vi hadde vært av og på så mye at jeg ikke skulle ha den fyren inn i mitt liv igjen. Ikke pga noen jakker ihvertfall. Ikke verdt det. Anonymkode: f4cdd...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:26 #76 Del Skrevet søndag kl 19:26 Hørte du noe fra ham, ts? ❤️ Anonymkode: dbe9c...50f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:13 #77 Del Skrevet mandag kl 12:13 Hvordan går det med deg, Ts? Jeg blir bekymret for deg hvis du har møtt ham igjen, for han har vist mange tegn på å ikke være stabil siste uken, og mangel på stabilitet sammen med manglende respekt og omsorg og empati, blandet med utstrakt rusbruk og ingen nattesøvn mange dager i løpet av en uke... det er en skummel kombinasjon som kan føre til farlige situasjoner for deg i møte med ham. Jeg håper du ikke møter ham igjen, og at du har gode folk rundt deg og at du er trygg! ❤️ Anonymkode: 07968...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:21 #78 Del Skrevet mandag kl 12:21 Her tenker jeg at det kanskje har skjedd noe i livet hans som han prøver å drikke bort. Har noen nær ham blitt syke for eksempel? Anonymkode: 215b2...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet tirsdag kl 20:55 #79 Del Skrevet tirsdag kl 20:55 Hvordan går det, ts? Fått snakket ordentlig med han, eller droppet du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 11:43 #80 Del Skrevet onsdag kl 11:43 AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 13.21): Her tenker jeg at det kanskje har skjedd noe i livet hans som han prøver å drikke bort. Har noen nær ham blitt syke for eksempel? Anonymkode: 215b2...865 Dette blir rene spekulasjoner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå