Gå til innhold

Klarsynt og x-kjæreste.

Anbefalte innlegg

Kan noen klarsynte se om min kjære kjære x tar til fornuften og innser at det skal være oss to? 

Hun ønsket å være alene da hun er vant med det, så ut av det blå ble det slutt for litt siden, det var ingen krangling, utroskap eller lignende, bare pooof også over. 

jeg håper det bare er vinterdepresjon som snakker. 

med hilsen mann snart førr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygdefrue skrev (49 minutter siden):

Kan noen klarsynte se om min kjære kjære x tar til fornuften og innser at det skal være oss to? 

Hun ønsket å være alene da hun er vant med det, så ut av det blå ble det slutt for litt siden, det var ingen krangling, utroskap eller lignende, bare pooof også over. 

jeg håper det bare er vinterdepresjon som snakker. 

med hilsen mann snart førr

Skal ikke blande meg altfor mye, men at det er fornuftig å velge deg er jo din mening og hun har nok tenkt over det en tid før hun valgte å avslutte så det er neppe lite gjennomtenkt fra hennes side når hun går til det skritt. Depresjon pleier ikke være årsaken om man er glad nok i noen, så det er vel større sjanser for at hun bare gikk lei, men litt avstand til deg kan jo føre til savn hvis dere hadde et rolig forhold, noe som jo fremkommer av det du skriver siden du følte det kom som lyn fra klar himmel og det er jo en fordel du har da at hun ikke kan klage over det. Men kan forholdet ha vært litt kjedelig for henne, for forutsigbart og at hun så ikke var moden for et rolig liv enda? At du er den modne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du sikker på det var kjærlighet mellom deg og kjærlighet hun følte? På tide gi slipp og innse at xen din har gått videre og det bør du å. Det er flere fisker i havet

Anonymkode: fcd45...95e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...