babbo Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Har han: 1. Slettet tinder/pause 2. Fjernet matchen? 3. Blokkert meg? Plz halp 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Hes just not that into you... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Del Skrevet 8. februar Det kan være et av alle de tre. Drit i han. Du finner ny ❤️ Anonymkode: 3aeb7...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Del Skrevet 8. februar Det kan være hvilke som helst av de. Anonymkode: 41b5e...3a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan være hvilke som helst av de. Anonymkode: 41b5e...3a7 Han er ihvertfall ikke interessert i å fortsette samtalen på tinder. Anonymkode: 41b5e...3a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 8. februar #6 Del Skrevet 8. februar Hvis du chatter med han et annet sted 4. Han vil ikke du skal se han er aktiv på Tinder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babbo Skrevet 8. februar Forfatter #7 Del Skrevet 8. februar Vi snakket sammen på snap , og da så jeg at den chatten på tinder var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:51 #8 Del Skrevet søndag kl 22:51 Det kan du ikke vite. Kanskje han fant noen andre og slettet tinder eller matcene Anonymkode: 23f93...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:55 #9 Del Skrevet torsdag kl 07:55 Kan være alle 3 Anonymkode: a58c9...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:09 #10 Del Skrevet torsdag kl 09:09 babbo skrev (På 8.2.2025 den 15.26): Vi snakket sammen på snap , og da så jeg at den chatten på tinder var borte Da ville jeg spurt. Har opplevd at menn sletter tinder (uten å si noe før jeg spør). Har også opplevd at avstanden endret seg, så jeg spurte hvorfor han fortsatt brukte tinder. Og det var for å se på bilder av meg, haha (det stemmer nok, vi hadde ikke hverandre andre plasser utenom snap) Anonymkode: a58c9...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå