AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Jeg har en godt voksen dame med halvlangt, mørkt og veldig tykt hår. Oppdaget plutselig en hårløs flekk midt oppå hodet! Jeg klarer delvis å skjule det litt ved å gre håret over. Noen som har opplevd noe slikt? Går det over? Noe jeg kan gjøre for å skjule flekken, eller for å få tilbake håret? Hvem oppsøker jeg, lege eller frisør? Anonymkode: 55fa1...8ea
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Som om det skulle vært skrevet av meg for noen år siden, på størrelse med gammeldags 25-øring. Like plutselig var den borte igjen, altså håret vokste ut igjen. Jeg har aldri fått noen forklaring på det. Anonymkode: 26128...db8
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Ja, har hatt det samme. Aloplecia areata. God prognose, kommer tilbake av selv selv hos over 80 % hvis jeg husker rett😊 Ikke noe å gjøre med det annet enn å vente. Husker ikke hvor lang tid det tok for meg, kanskje et halvt år? Gikk ikke til lege siden det ikke er noe annet å gjøre enn å vente😊 Anonymkode: 74c16...76f
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar Flekkvis alopecia? Venninnen min har det, hun hadde en flekk som en 20kroning, men så vokste det bare ut igjen etterhvert. Hun gredde også over og man kunne aldri se noe. Anonymkode: 756f3...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå