AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #1 Skrevet 6. februar 2025 Hei, er det normalt slik at man får lenger konsultasjon om årsaken til at man er hos legen vil ta lenger tid enn 15 minutter? Vil ikke ringe inn om jeg ikke må, men om det er det beste for planlegging for legen sin del gjør jeg jo så klart det. Anonymkode: 9546c...e11
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #2 Skrevet 6. februar 2025 Har bestillt dobbelttime da jeg tror det vil ta lengre tid. Anonymkode: 1e4e1...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #3 Skrevet 6. februar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har bestillt dobbelttime da jeg tror det vil ta lengre tid. Anonymkode: 1e4e1...d7d Får ikke gjort det på nett skjønner du, ellers ville jeg gjort det. Burde bare ringe inn da egentlig? Anonymkode: 9546c...e11
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #4 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, er det normalt slik at man får lenger konsultasjon om årsaken til at man er hos legen vil ta lenger tid enn 15 minutter? Vil ikke ringe inn om jeg ikke må, men om det er det beste for planlegging for legen sin del gjør jeg jo så klart det. Anonymkode: 9546c...e11 Skal du noe som tar lengre tid, så kan det være legen ber deg komme tilbake fordi du trenger lengre tid, og dette må planlegges. Hvordan din lege foretrekker dette må du nesten spørre din lege om. Noen har dobbelttimer, andre har fritimer som de da setter lengre tid pasienter inn før fritiden. Noen tar dette som siste pasient for dagen. Anonymkode: f9529...b4e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #5 Skrevet 7. februar 2025 Du må ringe ig bestille dobbeltttime. Anonymkode: 7b80f...fea 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #6 Skrevet 7. februar 2025 Det kommer an på legen. Jeg skriver bare årsak når jeg bestiller time, så setter de opp lengre om det er behov for det. Anonymkode: 944e8...624
NinaLisa Skrevet 7. februar 2025 #7 Skrevet 7. februar 2025 Her er en konsultasjon 20 minutter. Det er stort sett god tid. Et par ganger har ting tatt lengre tid, da har det blitt forsinkelser å mange pasienter på venteværelset.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #8 Skrevet 7. februar 2025 NinaLisa skrev (3 timer siden): Her er en konsultasjon 20 minutter. Det er stort sett god tid. Et par ganger har ting tatt lengre tid, da har det blitt forsinkelser å mange pasienter på venteværelset. Her er det 15 minutter, og sist jeg innom for samme prosedyre tok det vel en time, kanskje? 😅 Skal egentlig ikke ta så lang tid, da, men noen ganger er det komplikasjoner. Men ok, jeg ringer inn over helgen jeg 🫡 har bare litt telefonangst hehe Anonymkode: 9546c...e11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå