AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #1 Skrevet 6. februar 2025 Jeg hat hatt pcos i årevis og slitt spesielt med hårvekst. Napper skjegghår på haka nesten hver dag. Men jeg ble tipsa om å drikke spearmint te. Det er studier som viser at den kan redusere testosteron. Jeg pleier å drikke en kopp på tom mage på morgenen, og ofte en på kvelden også og har gjort dette i et par uker nå. Og når det kommer til hårene på haka så er det en helt syk stor forskjell nå. Jeg brukte hårstoppkremen Vaniqua en periode, men effekten nå er mye større. Nå har jeg nappa kanskje én gang i uka, og hårene som kommer ut er mye mykere og ikke stikkete skjeggstubber. Syns det er sprøtt å oppleve en så stor endring! Hårvekst er det eneste plagsomme pcos symptomet mitt, men kanskje det kan hjelpe på andre symptomer hos andre? Typ kviser og sånn? Noen flere som har erfaring med dette? Anonymkode: fa3cc...f29 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #2 Skrevet 6. februar 2025 Så fint at det virker for deg. Selv fikk jeg beskjed fra gynekolog om at perimenopause minker symptomer. Halleluja tenkte jeg, hurra for Overgangsalder Anonymkode: 12311...8e7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #3 Skrevet 6. februar 2025 Kan alltids prøves ut. Anonymkode: 36af5...f6e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #4 Skrevet 6. februar 2025 Hvor kjøper du teen? Hvilket merke? Anonymkode: bd95d...a1f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #5 Skrevet 6. februar 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor kjøper du teen? Hvilket merke? Anonymkode: bd95d...a1f Kjøper denne på vanlig helsekostbutikk: https://vitalshop.no/produkt/tegrossisten/spesiale-urteblandinger/spearmint-te-nyhet?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA2JG9BhAuEiwAH_zf3uFx53aryux4aoFYWE3vdgfyGNt8K0K6CN4TMoPu3PJ_xpJnlQmimRoCq5UQAvD_BwE Nå ble jeg faktisk interessert i å prøve ut flere urter også! Fins visst mye for hormonbalanse, men spearmint er visst nr 1 for pcos-ere. Anonymkode: fa3cc...f29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå