8ilver8nake Skrevet fredag kl 11:18 #21 Del Skrevet fredag kl 11:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den første du viser til er en studie på liragutid, og den andre skriver bokstavelig talt at benmasse ikke påvirkes, så hva er relevansen? Vis meg gjerne hvor det står i disse artiklene at det bekreftes at ozempic ikke brukes, som var ditt argument. Anonymkode: 1fd15...da7 GLP-1 RA omfavner ozempic, liragutid og tilsvarende, så er nøyaktig det samme. Og leser du så omtaler den nettopp det med avmineralisering av skjelett. Hvor konklusjonen er at GLP-1 RA fører til dette MEN med supplering av tilstrekkelig trening så vil man kunne motvirke denne avmineraliseringen. Og i lys av hvem og hvor mange som får disse medisinene utskrevet, og til hva så vil jeg gjette at det er en stor overvekt av brukere som ikke trener eller ikke trener med høy innsats og ikke mosjon. Den siste setningen din, hva den henviser til? "ozempic ikke brukes"? Ikke brukes til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:35 #22 Del Skrevet lørdag kl 05:35 Med tanke på alderen din og barneønske ville jeg ikke ha startet på Ozempic nå. Jeg ville heller ha gått all inn på å bli gravid. Spis sunnere, vær i mer aktivitet, ta kosttilskudd som bedrer eggkvalitet, som Q10, omega 3, metylfolat, D-vitamin og sink. Tenk om du venter for lenge også blir du aldri gravid. Da vil ikke de kiloene du mister ha noen betydning. Du går jo opp i vekt i svangerskapet uansett. Ville heller ha vurdert Ozempic etter du er ferdig med svangerskap og amming. Anonymkode: 25a49...557 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:24 #23 Del Skrevet søndag kl 17:24 AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 6.35): Med tanke på alderen din og barneønske ville jeg ikke ha startet på Ozempic nå. Jeg ville heller ha gått all inn på å bli gravid. Spis sunnere, vær i mer aktivitet, ta kosttilskudd som bedrer eggkvalitet, som Q10, omega 3, metylfolat, D-vitamin og sink. Tenk om du venter for lenge også blir du aldri gravid. Da vil ikke de kiloene du mister ha noen betydning. Du går jo opp i vekt i svangerskapet uansett. Ville heller ha vurdert Ozempic etter du er ferdig med svangerskap og amming. Anonymkode: 25a49...557 Gjør alt dette allerede🥹. Var det som var planen og tror ikke jeg kommer til å tørre å gå på medisinen. Anonymkode: 3f0e8...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå