MsWabiSabi Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Har du noen tips til en brun mascara som du er fornøyd med, og som er å få kjøpt i Norge?
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Ååå, det lurer jeg også på. Har akkurat finnet ut at jeg er en «høst» (fargemessig) og bør da prøve brun mascara… Anonymkode: 23c9e...e30
fugl fønix Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Diorshow, den er god, fin brunfarge 😊, selges på Kicks.( Leter etter grønn maskara nåda, men ingen selger det i butikk her dessverre... noen her som har sett grønn maskara i butikker ? ) 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Jeg sverger til Clinique Lash Power, i fargen Dark Chocolate 😊 Anonymkode: 6508c...165 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Sky high i burgunder er fantastisk til både blå og grønne øyer! Anonymkode: ba7ff...d22 2
fugl fønix Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sky high i burgunder er fantastisk til både blå og grønne øyer! Anonymkode: ba7ff...d22 Jepp enig, den er min nye favoritt!! 🥰
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sky high i burgunder er fantastisk til både blå og grønne øyer! Anonymkode: ba7ff...d22 fugl fønix skrev (2 minutter siden): Jepp enig, den er min nye favoritt!! 🥰 Hvor kan man kjøpe den? Anonymkode: 26dc2...624 1
fugl fønix Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor kan man kjøpe den? Anonymkode: 26dc2...624 Jeg kjøpte min på cubus, den kan også kjøpes på h&m, vita og kicks vil jeg tro. 1
skruf Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni (endret) Denne fra MAC❤️ https://fredrikoglouisa.no/produkt/m-a-cstack-mascara-12-ml/?attribute_pa_farge=mahogany-stack&gad_source=1&gad_campaignid=20965730280&gbraid=0AAAAADEe18JIFaDd7FFZAk_JNxMwNYpVp&gclid=Cj0KCQjw9O_BBhCUARIsAHQMjS6A5w1VredFYUKxrbIxEPtuwet7cz7jwj6eEoBW8ZpHM3Gw510G4ckaAnqlEALw_wcB edit; ser at Kicks har tilbud på den nå Endret 1. juni av skruf
fugl fønix Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor kan man kjøpe den? Anonymkode: 26dc2...624 Jeg glemte å nevne merke: Det er Maybelline og den ser sånn ut : 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Jeg liker Isadora sin hypoallergene. Har lett for å få eksem og knusktørr hud på øyelokkene, spesielt om vinteren, men Isadora tåler jeg godt, og den er også veldig lett å fjerne bare med lunkent vann. Den dras liksom bare av øyenvippene istedet for å gnis utover til å bli vaskebjørnøyne. Anonymkode: ca0ca...d51 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kan man kjøpe den? Anonymkode: 26dc2...624 Normal har den ☺️ Anonymkode: ba7ff...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå