AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:40 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:40 Jeg skal bestille marsipankake med makronbunn på nett til bursdag. Noen som har erfaring med kake fra Kiwi (raskekaker.no) eller COOP OBS (minkake.no)? Anonymkode: 61ac9...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet torsdag kl 13:10 #2 Del Skrevet torsdag kl 13:10 Ikke smakt selv på grunn av allergi, men vært i flere tilstelninger med kaker fra Kiwi hvor folk har vært veldig fornøyd. Det er raskekaker som er mest brukt rundt meg, så jeg har ikke hørt noe negativt om de fra Coop, de blir bare lite brukt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet torsdag kl 13:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 13:26 Marsipankaken fra Obs (har ikke prøvd med makronbunn da) er i alle fall god. Kan ikke uttale meg om Kiwi sine. Jeg har også hørt positivt om kakene fra Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingast Skrevet torsdag kl 22:04 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:04 Tusen takk for gode tips. 🌸 Jeg prøver ut Coop sin, det hjelper også at de har -30% denne uken. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå