AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:40 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:40 De siste timene har det føltes ut som om en vind blåser i det venstre øret mitt/som om hjertet mitt slår i øret mitt. Har ofte hjertebank grunnet angst, så det kan vel muligens være hjertet jeg hører, men i øret?😅 Lyder fra øret er noe jeg veldig sjeldent opplever, og gjør jeg det så er det over etter noen sekunder. Hva kan det skyldes? Har vært ekstra stresset og hatt litt ekstra mye angst i dag, om det kan ha noe å si🤷♀️ Dette begynner å bli litt irriterende, altså!😅 Anonymkode: 7c425...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:22 #2 Del Skrevet torsdag kl 07:22 Et dunkende lyd i øret er tinnitus som forårsakes av spenninger i nakken. Anonymkode: f53ba...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:26 Stress ja. Det kan være litt forhøyet blodtrykk pga. stress som gjør at du hører pulserende susing i øret. Er det noen spesiell grunn til dette stresset? Er det en midlertidig situasjon eller permanent? Jeg spør fordi jeg lurer på om du burde tatt en legetime. Anonymkode: e272a...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StumpyHero Skrevet søndag kl 11:35 #4 Del Skrevet søndag kl 11:35 Har dette titt og ofte, i hvert fall med tanke på angst og stress. Det kommer og går litt av seg selv. Noen ganger varer det en uke, andre ganger fire. SSRI kan gi øresus om dette er noe du bruker. Pleier å gi øresus 14 dager før jeg vurderer å høre med legen. Øresus er etter statikken veldig sjelden farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:42 #5 Del Skrevet søndag kl 11:42 Kan det være ørevoks som forårsaker det. Jeg fikk plutselig høy pipelyd i det ene øret. Dryppet noe matolje inn i øregangen og neste dag var det mye bedre. Deretter ble det helt borte. Øresus er ikke farlig i seg selv men det kan være invalidiserende for de som blir hardt rammet. Anonymkode: ea744...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå