Gå til innhold

Hva gjør dere med kåte menn fra Tinder 🙈😳

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Siden 99% av norges mannlige befolkning later til å tro at Tinder er en sex-app - overlater jeg dem til å pule hverandre. 😉

Mens de klager på at kvinner bare vil ha alfa-menn... 

Det er vel forsåvidt korrekt om definisjonen på en alfa-mann er mer enn 3 hjerneceller i den øvre hjernen....😅

Anbefaler alle kvinner å gjøre som meg - slutte å pule noen man ikke er i forhold med 😉

Anonymkode: 8c96b...fd0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden 99% av norges mannlige befolkning later til å tro at Tinder er en sex-app - overlater jeg dem til å pule hverandre. 😉

Det er vel forsåvidt korrekt om definisjonen på en alfa-mann er mer enn 3 hjerneceller i den øvre hjernen....😅

Anbefaler alle kvinner å gjøre som meg - slutte å pule noen man ikke er i forhold med 😉

Lever også dette, det er litt kjedelig uten spennede innhold og muligheten til å møte rett mann, men er takknemlig for å ha sluppet mye av den dårlige behandlingen jeg har hørt andre få. Blir direkte kranglete av tanken på å møte en mann som tror han skal klare å lure seg sammen med meg. Æsj. 

Anonymkode: 9b0a1...de8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at 99% av den mannlige befolkningen synes Tinder er en sex app, men jeg kan kanskje tro at et overtall av de menn som er mye på Tinder bare bruker det som et verktøy for å få utløp for sine sexuelle fantasier?

Også tror jeg nok også at menn generelt er skikkelig dårlige til å lage profiler på tinder eller faktisk forstå hvordan man skal skape attraktivitet hos det andre kjønn der?

Men til TS, du kommer ikke unna disse mennene, så bare skru ned forventningene og blokker i vilden sky. Du må nok gjennom en del av disse for å klare å finne noe skikkelig på tinder. Og vi som ikke tenker at Tinder er en plass for utløp av sex og sexuelle fantasier, så er det bedre å være seriøse i det virkelige liv! Tinder blir veldig upersonlig og tror også at forventningene der blir veldig lave etterhvert. Og det er fra en mann som fikk nok matcher!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sender tilbake et random dickpic fra nettet og blokkerer de når de så blir forbanna på en slik uønsket oppmerksomhet ;)

Anonymkode: 2cbcd...3fc

Tøft!! AT jeg ikke har tenkt på det før. Gjør det samme fra nå!

Anonymkode: 659ae...229

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, de aller fleste anser det som en app for sextreff.

Anonymkode: 6b87f...de2

De aller fleste menn kanskje? 🥴 makan til ræl skal man lete lenge etter.. heller singel enn å begi meg ut på Tinder igjen.. 

Anonymkode: 5ac51...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Siden 99% av norges mannlige

99% av alle som skriver 99% finner opp tallene. 

Anonymkode: 93dd1...1fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det hjelper veldig å ikke matche med de som ikke fyller ut mye info!
Minimum bio, barneønske osv. Ikke bare høyde 🙄 Jo bedre utfylte profil, jo oftere seriøse er min erfaring. Hilsen ei som har funnet mange seriøse menn (bare uten kjei) og et forhold. 

Anonymkode: e0ccb...8db

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvem disse forferdelige mennene er jeg! Synes det er alt for lite spennende prat på Tinder. Evig mye "hva liker du å gjøre på fritiden da?". Men det er vel fordi de har blitt kjeftet på og blokkert av dere sinte damer 😳

Misforstå meg rett, jeg synes ikke det er sjarmerende at folk plutselig sender dick pics ut av det blå, uten å lodde stemningen først. Men viss dere hele tiden opplever å snakke om helt andre ting og så plutselig overrumpler de dere med grove bilder og forslag, lurer jeg veldig på hvilke menn dere sviper på??

Jeg reagerer også på tonen i denne tråden. Så utrolig dømmende. Interesse for sex og pirrende prat er lik idiot, uintelligent, overgrepsmann osv. 

Jeg elsker når man raskt finner ut om det er litt heit kjemi, og undersøker om man er på samme side der. Åpenhet om sex er så hot! Og jeg har til gode å få dick pics i fleisen uten at samtalen tydelig har gått i den retningen, og han har loddet stemningen først. 

Anonymkode: 17611...9b9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvem disse forferdelige mennene er jeg! Synes det er alt for lite spennende prat på Tinder. Evig mye "hva liker du å gjøre på fritiden da?". Men det er vel fordi de har blitt kjeftet på og blokkert av dere sinte damer 😳

Misforstå meg rett, jeg synes ikke det er sjarmerende at folk plutselig sender dick pics ut av det blå, uten å lodde stemningen først. Men viss dere hele tiden opplever å snakke om helt andre ting og så plutselig overrumpler de dere med grove bilder og forslag, lurer jeg veldig på hvilke menn dere sviper på??

Jeg reagerer også på tonen i denne tråden. Så utrolig dømmende. Interesse for sex og pirrende prat er lik idiot, uintelligent, overgrepsmann osv. 

Jeg elsker når man raskt finner ut om det er litt heit kjemi, og undersøker om man er på samme side der. Åpenhet om sex er så hot! Og jeg har til gode å få dick pics i fleisen uten at samtalen tydelig har gått i den retningen, og han har loddet stemningen først. 

Kanskje du kan endre profilen din til å tiltrekke den typen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje du kan endre profilen din til å tiltrekke den typen? 

Men man kan jo være på let etter kjæreste og likevel verdsette seksuell spenning, kjemi og åpenhet? For noen triste forhold det må være om en skiller så hardt mellom kåthet og forhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men man kan jo være på let etter kjæreste og likevel verdsette seksuell spenning, kjemi og åpenhet? For noen triste forhold det må være om en skiller så hardt mellom kåthet og forhold....

Det er ikke det det handler om, men at det blir serrilst ikke kjærlighet med de som kun vil ha deg for ligg. Ikke noe, hva om, noen driter i deg forbi ligg. 

De fleste av oss liker spenning  kjærlighet, kjemi, men å måtte møte løgnere som bare faker for å høvlet over mange nok å den type ting er det lov å ikke håpe for seg.

Jeg kunne godt møtt en mann for bare sex, så fremt han har respekt, ikke kommer for å tvinge meg til anal  kvele meg, spytte på meg  eller snappe den nakne kroppen min til hvem enn på nett. Jeg tror ikke du forstår hvor mye objektiv dritt som er der ute. Flørt trenger ikke være den type flørt du liker, den kan komme med en sterk eim av traumer på kjøpet. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 20.18):

Altså jeg er ute etter noe seriøst.

men så snart man har pratet litt og muligens delt snap så er det rett på pikk og sex prat🙈det gir meg så lite.altså jeg elsker sex men har genuint lyst møte noen uten vite hvordan pikken ser ut🙈

så hva gjør dere om praten er fin for så gå rett i sex med en gang på snap.

Anonymkode: 83e9d...be7

Prøv noe annet enn Tinder kanskje? Noe som er mer giret mot personlighet og mindre mot utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, de aller fleste anser det som en app for sextreff.

Anonymkode: 6b87f...de2

Da er det jo superrart å oppføre seg sånn, om man faktisk ønsker sex. Det er INGENTING som er mer turnoff enn griseprat før begge er på bølgelengde. 

Menn aner virkelig ikke hvor mange sexglade damer de i utgangspunktet hadde sjans på, men som de støter fra seg med antisosial atferd.

Newsflash: kvinner vil ligge med menn som har et minimum av antenner. 

Anonymkode: 82223...0df

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh ja? 

Men slik disse mennene holder på er ekvivalent til når man skumper borti noen i en kø og sier unnskyld, og så svarer de på om du liker å bli knulla i rumpa. Så out of place kommer den praten. Og da er det null kjemi, da føles det som han kunne sagt dette til virkelig hvem som helst, at han bare ønsker et runkehylster og blåser i hennes tenning. Det er ikke veldig pirrende, og ødelegger umiddelbart for all nysgjerrighet, spenning og lyst. 

Håper teskjeen var stor nok. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å sende et bilde av tissen sin er jo faktisk straffbart, så det er helt innafor å kalle dette et overgrep. Juridisk likestilles dette med blotting. 

Man kan gjerne vise interesse for ting, men da må man faktisk ha samtykke først. 

Anonymkode: 0e267...f7b

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eh ja? 

Men slik disse mennene holder på er ekvivalent til når man skumper borti noen i en kø og sier unnskyld, og så svarer de på om du liker å bli knulla i rumpa. Så out of place kommer den praten. Og da er det null kjemi, da føles det som han kunne sagt dette til virkelig hvem som helst, at han bare ønsker et runkehylster og blåser i hennes tenning. Det er ikke veldig pirrende, og ødelegger umiddelbart for all nysgjerrighet, spenning og lyst. 

Ja de virker, unnskyld for å si det, sosialt underutviklet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eh ja? 

Ja, det er jeg enig i! Jeg bare forstår ikke hvem disse mennene er! Hvilke menn sveiper man på da?? Hvis man chatter med en som ønsker "forhold" eller "langvarig", er utdannet med god (ikke nødvendigvis høy lønn, men noe som vitner om stødighet) jobb, sunne interesser, har barn... skjer dette da?? At man småprater om trivielle ting og så ut av det blå kommer det grove bilder eller forslag?

Jeg har opplevd noe lignende én gang, ikke så grovt, men at praten tok den retningen litt tidlig, uten at jeg følte at vi var på bølgelengde. Men profilen hans lyste jo ONS også, så jeg var ikke så overrasket. Det har aldri skjedd med disse stødige, normale mennene som søker kjæreste. Heller ikke når jeg flørter ganske hardt. Min erfaring er at de er litt redde for å pushe for mye, og at jeg må ta ganske mye initiativ til en slik tone før de slipper seg løs. Sikkert i frykt for å tråkke over grensen og bli gris.

Kanskje de som opplever dette ikke er så gode på å "lese" profilene? At de ikke er så gode på å velge ut de oppegående mennene. Jeg er nok kanskje litt fordomsfull, men jeg tenker at jeg ser mye av personligheten i hvilke bilder de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De heite, kåte olja svin.

Anonymkode: cb462...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 13.47):

Mann her. Det er merkelig at jeg ikke var mer populær da jeg var singel. Jeg drev ikke med noe av dette tullet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sponger skrev (1 time siden):

Mann her. Det er merkelig at jeg ikke var mer populær da jeg var singel. Jeg drev ikke med noe av dette tullet 😂

Det er ikke rart, folk går ikke rundt å kjenner hverandre godt. Hvordan skal de være gale etter deg? Hvordan? De kjenner deg neppe godt nok til å føle noe som helst forbi at du kanskje er en kjekk fyr. Du er fremmed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...