Gå til innhold

Hva savnet du i bryllupet ditt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg henger meg på Suzies svar. Jeg hadde også drømmebryllupet og dagen overgikk alle forventninger selv om de var gasnke så høye.

Det var så mye som skjedde hele tiden at vi ikke tok oss tid til et skikkelig familiebilder, bilder av oss og foreldre, av meg og forlover osv. Vi har sikkert minst 500 floitte bilder fra dagen, men disse tradisjonelle bildene hadde likevel vært veldig hyggelig å ha (spesielt mamma savner dem ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet
Og jeg må innrømme jeg også reagerte på innlegget til Fruktkake. Ikke fordi man ikke kan få mene hva man vil men fordi jeg oppfattet denne tråden slik trådstarter mente. Del drømmer og fantasier....ikke trash hverandres ønsker liksom.....

Ja ja dette er ett diskusjonsforum men det er ikke alle tråder man behøver å diskutere fordet vel?! (Begynner dere å diskutere i innlegg hvor folk legger ut brudebildene sine og eller?? Det var et stygt bilde...du var ikke noen pen brud syns jeg......må jo få si hva jeg vil dette er et diskusjons forum...) *himler m øynene*

Jeg skrev da ikke noe nedlatende om trådstartes drøm vel? Skrev jeg at drømmen var teit, fæl, idiotisk eller lignende? Nei. Jeg skrev at jeg ihvertfall ikke kunne tenke meg et slikt brullyp, (men at andre kan tenke seg det, det respekterer jeg. )

Det er stor forskjell på å angripe person (f.eks si at "du var ingen pen brud") enn å si at en annens drøm er milevis fra ens egen.

Gjest Gjest
Skrevet
I bryllupet mitt savnet jeg min nåværende samboer...  :sjenert:  Jeg giftet meg nemlig med feil mann. De kalde føttene forsvant aldri, og et år senere var bruddet et faktum.  Jeg ble så opphengt i akkurat det å arrangere det perfekte bryllupet, at jeg aldri tok meg tid til å lytte til magefølelsen.

Bortsett fra den rette ektemannen savnet jeg vesken min.  Den glemte forloveren min hjemme, så jeg lånte leppestift av div jenter i løpet av kvelden.  Med vekslende hell. 

Jeg syns også det var for mange gjester (ca 85).  Det var umulig å snakke med alle, og føltes flaut å gå rett forbi 50 pers jeg ikke hadde pratet med, hver gang jeg skulle på do.  Dessuten syns jeg ikke det fungerte så bra å ha kombinert vennefest og familieselskap.  Jeg ville delt det i to fester tror jeg.  Også ville jeg heller ikke giftet meg i kirken.

huff, dette var trist. Men flott at dere er sammen i dag!

Skrevet

Du skrev:

Å hjelpes! Et slikt bryllup vil jeg hvertfall ikke ha!  :overrasket:

Les det en gang til og med et slikt tonefall som du tror at vi andre leser de med også kan du se hvor utrolig negativt, surt og frekt det høres ut!
Gjest gjest1
Skrevet
Sitat fra Bridget Jones, på bryllupstelegram:

"Congratulations! May it be the first of many"!

Litt sjølvironi må ein ha! ;)

Skrevet
Hei.

Jeg har giftet meg - og hadde en super dag!

Det jeg ville gjort anneledes i dag:

Når vi gikk ned kirkegulvet etter vielsen ville jeg tatt med min da 3 år gamle sønn, så han kunne gått sammen oss. Han ble holdt tilbake under hele vielsen (fikk ikke komme til mamma og pappa), men når den var over og vi skulle ut kunne han gått sammen oss (han ville det, og fikk ikke og ble lei seg :( - og jeg merket det ikke....)

Å takk for at du skrev det! Jeg ville også ha angret på noe slikt. Jeg tror at jeg skal gi beskjed om at barna bare kan komme med om de vil

:)

Skrevet
Å takk for at du skrev det! Jeg ville også ha angret på noe slikt. Jeg tror at jeg skal gi beskjed om at barna bare kan komme med om de vil

:)

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...