Gå til innhold

Brudesalongen på Egertorget

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om de fører MS kjoler? På hjemmesiden deres står det at 2006 kolleksjonene har kommet, men MS er ikke med på den listen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nope, trokke de gjør det. Du må nok til Lillestrøm.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Ikke er de særlig hyggelige der, heller..

Gjest Gjest
Skrevet

Noen andre i Oslo/Akershus som selger MS kjoler?

Skrevet

Vet bare om den i Lillestrøm også Bruden i Fokus i Fredrikstad :)

Skrevet

NB: Fikk utrolig dårlig servis på Egertorget. Hun sa at det kunne ta opptil 8 måneder å få bestilt kjolene, og så hadde de bare 1 syerske som tok seg av tilpasningene... Det beste var: "som regel pleier vi å få kjolen ferdig til bryllupet, men jeg kan ikke garantere det"...!!!

Skrevet
Det beste var: "som regel pleier vi å få kjolen ferdig til bryllupet, men jeg kan ikke garantere det"...!!!

:ler::ler::ler:

Bra salgstriks....

Skrevet

Ikke er de særlig hyggelige der, heller..

Det er rett og slett kjempedårlig service der...

Har vært der flere ganger i forbindelse med selskapskjoler, og de er like uhøfflige hver gang..

Skrevet

Jeg tror det er vanlig med så lang leveringstid altså. På nye kjoler som de bestiller spesielt til deg. Jeg var på Bruden i Fokus og kjøpte en av de som hadde vært leiekjoler men skulle jeg ha den helt ny var det 9 mnd å vente.....om hun i det hele tatt fikk tak i den ford det var en utgående modell...

Men "kanskje den blir ferdig" kommentaren tar jo kaka...

Gjest Markblomsten
Skrevet

Må henge meg på den dårlige erfaringer her jeg altså.

Jeg er en typisk 38 i størrelse, og de damene kom med kjoler tilsvarende 34 og 44 til meg. Håpløst å se hva som passer jo. Ikke fikk jeg noe assistanse med påkledningen heller. Og når jeg først kom meg inn på prøverommet var de liksom "ferdige" med meg. De kommenterte også at du har så klare meninger om hva du liker, så da blir det litt vanskelig for oss å hjelpe deg Trodde da vitterlig det skulle gjøre det greiere for dem jeg da :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk heller ingen assistanse etter at jeg hadde fått med med noen kjoler inn på prøverommet. Ble også fryktelig skuffet da den kjolen jeg likte best, og som jeg ennå ikke hadde fått prøvd, ble "lånt" til ei annen som ville prøve den. Fikk den aldri tilbake, og når jeg spurte etter den, husket de ikke hveilken det var og hvor den nå hang. Så den aldri igjen selv om jeg kikket etter den etterpå... Så nei: ingen god servis der.

Skrevet

De fører ikke MS på Egertorget, men hos Kristins Brudesalong på Lillestrøm og hos Anna Bee - brudespesialisten i Drammen (virket veldig hyggelige på tlf og sa de var billigere enn Kristins!). Jeg fikk VELDIG DÅRLIG service hos Kristins og anbefaler IKKE å dra dit. Både jeg og min forlover var rett og slett sjokkert over den dårlige servicen og salgsviljen. Jeg prøvde drømmekjolen og ville kjøpe den, men det var visst veldig vanskelig å si om de klarte å skaffe den til meg i tide ettersom det kanskje var 6 mnd leveringstid. Etter nesten å ha måttet mase meg til det så skrev de opp navnet mitt og tlf slik at de kunne sjekke med leverandør og gi beskjed. Likevel hørte jeg aldri noe fra dem...skikkelig dårlig!! Derfor bestilte jeg likegodt kjolen på internett (www.bridesave.com) og venter i spenning... Jeg sjekket litt rundt før jeg bestilte og det skal være en bra nettside. Jeg har foreløpig bare god-ord å si om de og de klarte å skaffe kjolen på under 2 mnd!!! Sparte også noen tusen på den måten :klappe:

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Så rart, jeg fikk veldig god hjelp på egertorget. Alle kjolene var ti mil for store til meg, men de satte inn med nåler og var veldig søte. Ang leveringstid, sa de at det tok fire mndr og at jeg derfor måtte komme raskt tilbake siden bryllupet mitt er i juli. De er forøvrig stengt i juli, så derfor var det enda mer hast. Men vi ordnet time raskt, og synes det var en fin og spennende opplevelse:)

Gjest Gjest
Skrevet

Det erto brude butikker like ved egertorget Unik :fy_fy: og Brudekjolen :Nikke:. Jeg kjøper kjolen min hos Brudekjolen og de er kjemme hyggeligeog søte der og gir segikke før du er fornøyd. Jeg har vært hos Unik også og der fikk jeg på flølelsen av at jeg bare var i veien for dem og fikk noen merkelige beskjeder om lange leveringstider og at det var en mulighet for at de ikke ble ferdige med kjolen.

Gjest Gjest
Skrevet
Anna Bee - brudespesialisten i Drammen (virket veldig hyggelige på tlf og sa de var billigere enn Kristins!).

Har hørt mange som er veldig fornøyde i Drammen. Kjøpte korsett der en gang, og aldri fått så bra hjelp jeg. :klappe:

Ei som var der samtidig med meg fikk hjelp til påkledning og de hentet kjoler og virkelig sto på for at hun skulle få den beste kjolen.

Jeg skal gå dit i april og prøve :hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

De har MS på den ene brudekjolebutikken i Drammen ja. Utrolig hyggelige og hjelpsomme der!

Gjest Gjest
Skrevet
Det erto brude butikker like ved egertorget Unik  :fy_fy: og Brudekjolen :Nikke:. Jeg kjøper kjolen min hos Brudekjolen og de er kjemme hyggeligeog søte der og gir segikke før du er fornøyd. Jeg har vært hos Unik også og der fikk jeg på flølelsen av at jeg bare var i veien for dem og fikk noen merkelige beskjeder om lange leveringstider og at det var en mulighet for at de ikke ble ferdige med kjolen.

Jeg har dårlig erfaring med begge disse butikkene. Burde rett og slett boikotte de.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale alle som skal kjøpe seg brudekjole å ta en tur innom Brudehuset på Lillestrøm. Jeg kjøpte kjolen min der i januar, utrolig hyggelig damer og kjempebra service!

Skrevet

Jeg vil veldig sterkt anbefale brudesalongen i Ski. De har kjempe god service og veldig mange kjoler. Kan bli sminket og ordnet der på bryllupsdagen også. Da får du og forlover mat før dere drar og blomstene kommer på døren. Du kan enten leie eller kjøpe kjole der. Veldig hyggelige og flinke damer :)

Skrevet
Jeg vil veldig sterkt anbefale brudesalongen i Ski. De har kjempe god service og veldig mange kjoler. Kan bli sminket og ordnet der på bryllupsdagen også. Da får du og forlover mat før dere drar og blomstene kommer på døren. Du kan enten leie eller kjøpe kjole der. Veldig hyggelige og flinke damer  :)

Men de er DYRE! Ei jeg vet hadde fått pris på kjole der og samme kjole i Moss og i Ski var prisen dobbel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...