AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #1 Skrevet 4. februar 2025 Hei! Jeg har to spørsmål. 1. Blir man like ren av å vaske seg i rumpa med intimservietter som av å dusje/vaske med såpe? 2. Vasker folk flest seg med vann og såpe når de dusjer? Jeg har et inntrykk av at det egentlig er veldig få som gjør dette? Får meg til å lure på om det er mange skitne rumper rundt omkring 😆 Hva gjør dere? Anonymkode: d3df8...c4b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #2 Skrevet 4. februar 2025 Det finnes sikkert 2000 tråder om dette temaet på dette forumet 😆 Det er en søkefunksjon oppe i høyre side Anonymkode: 34178...d9a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #3 Skrevet 4. februar 2025 Ja, man blir ren av intimservietter. Men disse kan irritere huden, særlig huden nedentil som er ekstra sensitiv. Det er varierende hygiene på folk, men de aller fleste vasker seg nok med såpe og vann nedentil. Så finnes det alltids folk som ikke er så nøye med generell vask av ulike grunner. F.eks. nedsatt luktesans, nedsatt fysikk, psykisk sykdom, har ikke lært å vaske seg skikkelig osv. Anonymkode: 71353...cbf
Blåttvann Skrevet 4. februar 2025 #4 Skrevet 4. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Jeg har to spørsmål. 1. Blir man like ren av å vaske seg i rumpa med intimservietter som av å dusje/vaske med såpe? 2. Vasker folk flest seg med vann og såpe når de dusjer? Jeg har et inntrykk av at det egentlig er veldig få som gjør dette? Får meg til å lure på om det er mange skitne rumper rundt omkring 😆 Hva gjør dere? Anonymkode: d3df8...c4b 1. Nei. Du trenger rennende vann, ikke smøre dritten rundt. Hjelper ikke å snu servietten liksom. Men serviett er bedre enn bare tørt tørk. 2. Hvorfor tror du folk ikke bruker såpe i dusjen? Er vel derfor man dusjer? Håper alle voksne folk vasker seg med såpe i rompa når de dusjer og at mannfolk også vasker ballene og mellomkjøttet godt med såpe. I vulva og under forhuden kan man bruke intimsåpe, men mange vasker bare med vann (dette skjønner jeg ikke, men noen får visst sopp av intimsåpe).
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #5 Skrevet 4. februar 2025 Det er mange skitne rumper rundtom. Anonymkode: d790a...9ee
NinaLisa Skrevet 5. februar 2025 #6 Skrevet 5. februar 2025 Jeg tar en god klatt dusjsåpe i hånda og såper godt inn foran å bak når jeg dusjer. Er kvinne. Normalt renslig tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #7 Skrevet 5. februar 2025 Bruker bare rennende vann i underlivet og rompe. Såpe kun under armer, bryst og på føtter. Gjort det slik hele livet. Lukter ikke noe av meg selvom. Har mann og voksne barn, regner med de hadde sagt fra hvis jeg hadde luktet. Anonymkode: 6b9be...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #8 Skrevet 5. februar 2025 Jeg vasker med såpe nedentil, men må være utrolig forsiktig. Kommer det en milliliter såpe innenfor kjønnsleppene så får jeg bakteriell vaginose med én gang. Anonymkode: c4abd...fe5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå