Tent Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Flere gode råd her for menn, og for kvinner som ønsker å forstå hvorfor noen menn blir «hekta» på denne nytelsen https://www.menshealth.com/sex-women/a36650744/how-to-have-prostate-orgasm/ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Synd jeg ikke liker direkte stimuli av prostata. Går sikkert glipp av mye morro😊 Anonymkode: ddd55...ba7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar (endret) Tent skrev (På 4.2.2025 den 20.26): ... .... Endret 12. februar av Rop6996 Feil skriving 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar Rop6996 skrev (3 minutter siden): Spennende og tennende lesning.. har testet ut med gpunktet vibrator og det gir meg stor nytelse. Nytt for meg med den ytre stimuli... prøve snart😇 Den ytre (via perineum) fungerer for meg. Kan relativt lett få orgasme kun av det og uten å berøre penis. Men innvendig funker ikke for min del. Anonymkode: ddd55...ba7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 21.16): ... ... Endret 12. februar av Rop6996 Feil skriving 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Del Skrevet 5. februar Holder bare en vibrator mellom pungen og analhullet? Så går det av seg selv? Anonymkode: 04792...369 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 5. februar #7 Del Skrevet 5. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 14.33): .... ..... Endret 12. februar av Rop6996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Del Skrevet 5. februar Rop6996 skrev (38 minutter siden): Har prøvd.. var deilig men sprutet ikke.. prøve igjen og igjen til jeg lykkes. Press og en vibrator mot penishodet samtidig, du vil få en orgasme som nesten tar livet av deg😅 Anonymkode: a5c00...a16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Press og en vibrator mot penishodet samtidig, du vil få en orgasme som nesten tar livet av deg😅 Anonymkode: a5c00...a16 Så en vibrator mellom under og en på penisen samtidig? der med "strengen" eller samma hvor? Anonymkode: 04792...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så en vibrator mellom under og en på penisen samtidig? der med "strengen" eller samma hvor? Anonymkode: 04792...369 Nei ikke samme hvor. Press mot baksiden av penishodet mot strengen altså, deretter en butplug med vibrator i anus, hvis du er komfy for det og samtidig en vibrator mot området mellom pung og rumpehull. Det er ekstremt deilig og orgasmen, helt amazing. Anonymkode: a5c00...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Del Skrevet 7. februar Gjorde det nå i kveld, en helt vill orgasme 🌟 Anonymkode: a5c00...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjorde det nå i kveld, en helt vill orgasme 🌟 Anonymkode: a5c00...a16 Alene eller med partner? Anonymkode: 0ec5c...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #13 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alene eller med partner? Anonymkode: 0ec5c...be5 Sammen med kameraten min. Han brukte vibrerende dildo og butplug med vibrator på meg Anonymkode: a5c00...a16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #14 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sammen med kameraten min. Han brukte vibrerende dildo og butplug med vibrator på meg Anonymkode: a5c00...a16 Høres fantastisk ut😍 Anonymkode: 0ec5c...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #15 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Høres fantastisk ut😍 Anonymkode: 0ec5c...be5 Det var helt fantastisk, han holdt på i 2 timer, jeg fikk flere intense orgasmer 🥰 Anonymkode: a5c00...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 12. februar #16 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 15.45): ... .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 12. februar #17 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 8.15): Sammen med kameraten min. Han brukte vibrerende dildo og butplug med vibrator på meg Anonymkode: a5c00...a16 Nydelig. Herlig at dere hjelper hverandre. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #18 Del Skrevet 12. februar Phitta Phjong skrev (16 timer siden): Nydelig. Herlig at dere hjelper hverandre. ❤️ Åh Ja vi elsker det og får så inderlig intense orgasmer begge to❤️ Anonymkode: a5c00...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå