Tibbie Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Hei! Jeg skal på dagstur til Trondheim, og får fire/fem timer med dødtid. Er på utkikk etter noe å bruke timene på. Noen anbefalinger på velvære (typ badstu, boblebad ol.), eller et fint treningssenter med drop-in? Eventuelt yoga? Siden jeg skal fly hjem igjen senere på dagen, er det viktig at treningssenteret har dusj 😊 Tar gjerne imot anbefalinger for andre ting å gjøre også! 😇 - Kvinne, 33 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Pirbadet! Flere typer badstuer, boblebad og velværebasseng med mange massasjestasjoner. De har også et utebasseng på taket med varmt vann og massasjedyser. Håper det er snakk om en hverdag (og ikke i vinterferien), da er det stille og rolig der. Jeg drar aldri dit når det er skolefri, da er det bare kaos. Anonymkode: c0869...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar Det har åpnet et splitter nytt treningssenter på Lade med spaavdeling, 3T. Da får du tatt to fluer i en smekk 🤗 249,- for dagspass. Ellers har de badstue hvor du kan bade i fjorden på Havet, og på Britannia kan man kjøpe inngang på bare spaavdelingen. Anonymkode: 8721d...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Del Skrevet 5. februar Tibbie skrev (16 timer siden): Hei! Jeg skal på dagstur til Trondheim, og får fire/fem timer med dødtid. Er på utkikk etter noe å bruke timene på. Noen anbefalinger på velvære (typ badstu, boblebad ol.), eller et fint treningssenter med drop-in? Eventuelt yoga? Siden jeg skal fly hjem igjen senere på dagen, er det viktig at treningssenteret har dusj 😊 Tar gjerne imot anbefalinger for andre ting å gjøre også! 😇 - Kvinne, 33 år En venninne synes det er helt topp her: https://www.flytesenter.no/pages/trondheim Anonymkode: 0c860...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå