AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #61 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Genrelt rykninger over hele kroppen og interne tremorer. Prikking og nummenhet av og på i flere år nå. Jeg har også oppdaget en dårligere balanse enn det jeg hadde før. Føler meg generelt mye mer sliten enn noen gang. Sover helt ut på dagen de gangene jeg får lov og ikke har obligatoriske ting jeg må møte opp til. Svakheten er vel den som er verst akkurat nå. Jeg har også fått en del hudproblemer dermatitt av den slag, men vil ikke tro at det har direkte korrelasjon med resten av symptomene. TS Anonymkode: 6f825...37e Symptomene dine ligner mye mer på MS enn ALS. Prikking og nummenhet i flere år? Det er typisk MS ikke ALS. ALS går det som regel mye fortere med og funksjonstap over noen måneder. MS kan ta mange år å oppdage, ofte over 10 år fra første symptomer. Har MS selv. Men det kan også være mangel på b12 og en rekke mindre farlige ting enn ALS. Anonymkode: 30b54...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #62 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Genrelt rykninger over hele kroppen og interne tremorer. Prikking og nummenhet av og på i flere år nå. Jeg har også oppdaget en dårligere balanse enn det jeg hadde før. Føler meg generelt mye mer sliten enn noen gang. Sover helt ut på dagen de gangene jeg får lov og ikke har obligatoriske ting jeg må møte opp til. Svakheten er vel den som er verst akkurat nå. Jeg har også fått en del hudproblemer dermatitt av den slag, men vil ikke tro at det har direkte korrelasjon med resten av symptomene. TS Anonymkode: 6f825...37e Du beskriver samme symptomer over flere år. Folk med ALS hadde nok vært mye sykere i løpet av disse årene enn det du beskriver. I tillegg er du veldig ung. Jeg har hatt samme diagnostikk som deg, og det viste seg at alt var muskulært med nerver i klem. Stress, nervøsitet, nerver i klem gir nøyaktig samme symptomer! Gå til lege for å få det bekreftet ❤️ Anonymkode: e5e48...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #63 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Symptomene dine ligner mye mer på MS enn ALS. Prikking og nummenhet i flere år? Det er typisk MS ikke ALS. ALS går det som regel mye fortere med og funksjonstap over noen måneder. MS kan ta mange år å oppdage, ofte over 10 år fra første symptomer. Har MS selv. Men det kan også være mangel på b12 og en rekke mindre farlige ting enn ALS. Anonymkode: 30b54...c9f Synes også det virker mer som nerver i klem enn både MS og ALS. Anonymkode: e5e48...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå