Gå til innhold

Oppblåsbart badekar til voksne, noen som har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da vi flyttet fra enebolig til leilighet, flyttet vi også fra badekaret. Dette er sårt savnet. Jeg har kronisk hoste og tidvis allergianfall. Da har et varmt bad vært det som har hjulpet meg mest. Badet i leiligheten har rett og slett ikke plass til badekar, det er også uaktuelt å flytte igjen.

Jeg begynte å tenke på alternativer. Kanskje et oppblåsbart badekar kunne vært noe?

Er det noen av dere som har erfaring med dette? Badekaret må ha slange slik at vi kan få tømt det i dusjen. Videre lurer jeg på hvordan dere gjør det med tørk etter bruk og renhold?

Takker for alle innspill!

Anonymkode: 48eb9...556

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere

Anonymkode: ff5b4...d1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere

Jeg har dusjkabinett, så det må være en slange til å tappe ut vannet med. Så er nok flere badekar jeg ikke kan ha grunnet dette.

Anonymkode: 48eb9...556

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke bilder?

Anonymkode: 1901f...36e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det og det fungerer helt fint, men du får ikke tømt noen av de uten at du må løfte det hvis du ikke har annet sluk enn dusjkabinettet. 

Anonymkode: d0983...de0

AnonymBruker
Skrevet

Kan du kaste ut dusjkabinettet?

Vi har kun dusj- hode med forheng foran. Sluk på gulvet. Forheng fra vegg til vegg. 

Anonymkode: d8328...615

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvilke bilder?

Anonymkode: 1901f...36e

Bildene i linken jeg delte, den har en slange men du må se om du kan bruke den over dusjkabinett. Ellers får du øse det tomt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bildene i linken jeg delte, den har en slange men du må se om du kan bruke den over dusjkabinett. Ellers får du øse det tomt

Du har ikke delt noen link.

Anonymkode: 8ea40...b6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et selv om jeg hadde kabinett. Endte med å bruke bøtte/beholder til å tømme det. Fant ikke en annen løsning, men var definitivt verdt det selv om det ble en del jobb. 

Anonymkode: 4f2f5...e15

Skrevet

Jeg kjøpte et sammenleggbart badekar på Megaflis for et år-to siden. 

https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4rHn44qsiwMV7RCiAx1SMgSQEAQYASABEgIpo_D_BwE

Screenshot_20250205_091316_SamsungInternet.thumb.jpg.d7469ac30db27bb38db14df9c56fb41c.jpg

For meg funker det godt.  Det kommer med slange og er enkelt å tømme i dusjen. Er litt mer jobb: (brette det sammen, brette det ut, stue det vekk, ta det frem..) Men likevel verdt det synes jeg da.. 

Det koster litt iforhold til andre oppblåsbare badekar (har sett noen innimellom på Normal til 3-400) men jeg føler nok en betaler for det en får. Det er et ganske solid og stort badekar som jeg er veldig godt fornøyd med😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (24 minutter siden):

Jeg kjøpte et sammenleggbart badekar på Megaflis for et år-to siden. 

https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4rHn44qsiwMV7RCiAx1SMgSQEAQYASABEgIpo_D_BwE

Screenshot_20250205_091316_SamsungInternet.thumb.jpg.d7469ac30db27bb38db14df9c56fb41c.jpg

For meg funker det godt.  Det kommer med slange og er enkelt å tømme i dusjen. Er litt mer jobb: (brette det sammen, brette det ut, stue det vekk, ta det frem..) Men likevel verdt det synes jeg da.. 

Det koster litt iforhold til andre oppblåsbare badekar (har sett noen innimellom på Normal til 3-400) men jeg føler nok en betaler for det en får. Det er et ganske solid og stort badekar som jeg er veldig godt fornøyd med😊

Er det lett å rengjøre?

Anonymkode: 1483b...c1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det lett å rengjøre?

Ja jeg synes det. Det er som et vanlig badekar sånn sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også den sammenleggbare badekar på Megaflis, den funker bra. 

Anonymkode: 79f4d...bf1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 9.51):

Er det lett å rengjøre?

Jeg har det også. Det er lett å rengjøre. Bruker svamp og zalo..  har et i rosa. 

Anonymkode: e60fe...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...