AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Da vi flyttet fra enebolig til leilighet, flyttet vi også fra badekaret. Dette er sårt savnet. Jeg har kronisk hoste og tidvis allergianfall. Da har et varmt bad vært det som har hjulpet meg mest. Badet i leiligheten har rett og slett ikke plass til badekar, det er også uaktuelt å flytte igjen. Jeg begynte å tenke på alternativer. Kanskje et oppblåsbart badekar kunne vært noe? Er det noen av dere som har erfaring med dette? Badekaret må ha slange slik at vi kan få tømt det i dusjen. Videre lurer jeg på hvordan dere gjør det med tørk etter bruk og renhold? Takker for alle innspill! Anonymkode: 48eb9...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere Anonymkode: ff5b4...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #3 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere Anonymkode: ff5b4...d1d Jeg har dusjkabinett, så det må være en slange til å tappe ut vannet med. Så er nok flere badekar jeg ikke kan ha grunnet dette. Anonymkode: 48eb9...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå