AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror det var jeg som spurte om hvor du bodde. Jeg er 40 år og kjenner meg igjen i alt du skriver. Du skriver også at du er ensom, og jeg tenker at det kan være nyttig å møte likesinnede, og få venner man kan være helt seg selv med. Det har jeg opplevd selv at hjelper på bomullshodet. Har alltid mye mer å si, og klarer å holde fokus, med folk jeg er trygg på. Jeg er fra en stor by, så det kunne jo ha vært at du bodde i nærheten. Det var altså godt ment, MEN med den avvisende holdingen din forstår jeg godt at du ikke kommer inn i noe sosialt miljø. I og med at jeg er veldig sensitiv, så ble jeg faktisk lei meg av det avvisende svaret, selv om det bare er et anonymt svar på et forum. Så kanskje du bør smile litt mer og snakke pent til folk? Anonymkode: 9ee5d...650 Det var et kort spørsmål fordi jeg ikke følte det hadde noe å si i denne sammenhengen. Og det var ikke ment frekt på noen måte. Jeg er fra Rogaland. Men vil jo helst ikke si noe nærmere, jeg ønsker å være anonym. Anonymkode: 6d686...d87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #22 Del Skrevet 16 timer siden Ingenting du beskriver i HI tyder på sosial angst. Du beskriver ikke sosial angst med et eneste ord. Sikker på at du har fått diagnosen F.40.1? Høres mer ut som at du har dårlige sosiale ferdigheter. Du må nok trene mer på det sosiale. Har du blitt utredet for asperger? Anonymkode: 2d71d...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 0.32): Her kjente jeg meg veldig igjen i mye! Aldri passet helt inn noen steder, og syns alt dette sosiale er vanskelig. Jeg bruker enormt mye energi bare på å være sammen med andre og være på en «normal» måte.. har aldri slappet skikkelig med noe annet menneske. Har egentlig ingen venner heller og er enebarn med eldre foreldre. Ingen barn.. Føler jeg har mislyktes i livet, er ikke flink til noe, har ingen spesielle interesser eller noe jeg brenner for. Føler meg dum, har alltid slitt med å lære nye ting, og klarte ikke høyskole da det ble for vanskelig. Anonymkode: 7fb9f...e97 Har du tenkt tanken på om du kan være på autismespekteret? Du beskriver en vanlig jente/kvinne på spekteret. Anonymkode: a0956...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå