AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er 40 år, og har alltid slitt sosialt. Hatt sosial angst hele livet. Har hatt behandlinger, bruker medisiner. Hjernen min er helt tom på en måte, har dårlig hukommelse og konsentrasjon. Sliter sosialt, både på jobb og med de få vennene jeg har. Klarer ikke å komme inn i miljøet på jobb. De andre snakker og tuller, men jeg klarer bare ikke å si noe særlig. Samme med venner. Jeg har litt å si, men så stopper det opp. De forteller mye om det ene og det andre, og jeg klarer nesten ikke å følge med engang. Hjernen min føles helt tilbakestående. Jeg har nesten ikke familie heller, så føler meg alene og ensom. Har snakket med legen om dette tidligere, men jeg tror ikke hun skjønner hvor vanskelig dett er, men hva kan hun egentlig gjøre? Jeg sliter meg gjennom jobb, har aldri noe sted følt jeg hører til, eler som en del av gjengen. Jeg er introvert, så har behov for litt egentid, men liker å være litt sosial og. Men samtidig er det så vanskelig, jeg får bare ikke til å ha noe å si eller fortelle, føler meg som en som bare sitter og lytter og blir holdt utenfor. Sliter og mye med fysiske vondter sikkert pga angst og stress, og klarer ikke å jobbe fullt. Men jeg tør ikke å få 100% jobb, og så sykemelde meg litt, derfor har jeg alltid jobbet ca 75-80%. Hva kan jeg egentlig gjøre? Føler ikke jeg takler dette livet. Anonymkode: 6d686...d87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Psykolog. Utredning. Anonymkode: fa8a8...d16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Psykolog. Utredning. Anonymkode: fa8a8...d16 Jeg har gått til psykolog. Har sldri vært snakk om utredning hverken fra de eller legen. Jeg har angst og depresjon, så de mener vel bare det er vanlige følger av det. Men jeg klarer ikke å leve sånn Anonymkode: 6d686...d87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hei. Dette høres veldig vondt ut. Har du noen venner du tilbringer tid med bare dere to? Og hva slags interesser har du utenfor jobb? Anonymkode: 2ac22...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei. Dette høres veldig vondt ut. Har du noen venner du tilbringer tid med bare dere to? Og hva slags interesser har du utenfor jobb? Anonymkode: 2ac22...c59 Jeg har ett par venninner ja. Men det er ofte de som forteller det ene og det andre om ting i livet, mens jeg ofte lytter. Har litt å si, men det er ikke mye. Og det er mye negativt som skjer i livet, ikke klart å lage familie, kommer ikke inn i miljøet på jobb, og strever med det ene og det andre. Er nesten ikke noe positivt, og hjernen min er tom så har ikke noe å dele eller å si. Jeg er en veldig «kort og enkel» person med et begrenset ordforråd. Skal jeg lese noe må jeg ofte lese det flere ganger, det kommer bare ikke inn. Jeg kjenner bare mer og mer jo eldre jeg blir at jeg klarer ikke det samme som andre her i livet, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 6d686...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #6 Del Skrevet 30 minutter siden Hvor bor du? Anonymkode: 9ee5d...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå