AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Hei er usikker. Kjøpt leilighet med store vinduer. Med mye lys inn og litt sjø utsikt og mye natur rundt meg. Må male vinduer uansett da det er stygt malt og veldig blankt hvitt. Men har vært innom å tenke på sort. Er det fint? Er dere fornøyd med det?. Dere som har?. Blir mye jobb uansett. Så vil helst ikke gjøre jobben to ganger?. 😊 kom gjerne med tips hva som blir fint. Anonymkode: df459...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar De jeg har sett svart har vært kjempe fint. Anonymkode: ff2d9...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei er usikker. Kjøpt leilighet med store vinduer. Med mye lys inn og litt sjø utsikt og mye natur rundt meg. Må male vinduer uansett da det er stygt malt og veldig blankt hvitt. Men har vært innom å tenke på sort. Er det fint? Er dere fornøyd med det?. Dere som har?. Blir mye jobb uansett. Så vil helst ikke gjøre jobben to ganger?. 😊 kom gjerne med tips hva som blir fint. Anonymkode: df459...e46 Vindusrutene skal da ikke males igjen? Men å male vinduskarmene og listene rundt er da en annen sak? Hadde brunsorte karmer og lister ett sted jeg bodde, skal aldri ha det igjen. Stygt. Og et forferdelig arbeid å få det malt hvitt. Anonymkode: 3bace...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar Tenk deg hvor mye mer synlig støv er i en svart vinduskarm i forhold til en hvit. Anonymkode: 6a9cf...5ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Ville ha valgt helt blank maling så de blir enklere å tørke støv av. Sort er veldig dominerende, så jeg vil anbefale deg å tenke deg grundig om der. Anonymkode: b8c94...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar Sorte karmer er bra når de kommer ferdig lakkerte fra fabrikken. Ville aldri ha malt dem sort selv. Anonymkode: bf106...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Ville ikke hatt sort, men det er nå meg. Ville malt i «bomull», klassisk og pent. Anonymkode: 949f4...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sorte karmer er bra når de kommer ferdig lakkerte fra fabrikken. Ville aldri ha malt dem sort selv. Anonymkode: bf106...d18 Enig i dette. Og TS, det kommer så an på boligen og type vinduer/karmer! Sorte karmer i moderne boliger, ja kanskje. Men ikke sorte vinduskarmer i boliger med herregårdsskjøkken og ikke-moderne stil. Jeg ville aldri hatt sorte karmer selv, det er så mye lettere og renere med hvitt. Tror dette er en forbigående mote. Anonymkode: b4554...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Del Skrevet 4. februar Jeg kunne lett hatt svarte, men da matt. Man ser alt støv på noe med mye glans, uansett farge. Anonymkode: f652c...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky6 Skrevet 4. februar #10 Del Skrevet 4. februar Har dempet sorte nye vinduer, og en verandadør som var hvit og ble malt dempet sort. Superfint!! Fanger utemiljøet på en helt egen måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #11 Del Skrevet 4. februar Monky6 skrev (23 minutter siden): Har dempet sorte nye vinduer, og en verandadør som var hvit og ble malt dempet sort. Superfint!! Fanger utemiljøet på en helt egen måte. På denne type karmer "inni karm", og med lysere gulv, syns jeg det er kjempefint. Kult! Anonymkode: b4554...b8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky6 Skrevet 4. februar #12 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): På denne type karmer "inni karm", og med lysere gulv, syns jeg det er kjempefint. Kult! Anonymkode: b4554...b8f Takk for det - blir litt lettere uttrykk med sort mot listefritt. Jeg liker faktisk at man ser støvet - mer takknemlig å vaske da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå